کد خبر : 1851411 | 11 آبان 1401 ساعت 08:22 | 61.6K بازدید | 12 دیدگاه

سرمربی سفیدو‌آبی‌ها در نشست خبری

پورتو بهترین باشگاه فوتبال جهان است!

سرمربی تیم فوتبال پورتو با تمجید از عملکرد شاگردانش، موفقیت در لیگ پرتغال را هدف بعدی تیمش عنوان کرد.

پورتو بهترین باشگاه فوتبال جهان است!

به گزارش "ورزش سه" تیم فوتبال پورتو در چهارمین هفته پیاپی در لیگ قهرمانان این فصل موفق شد با هدایت سرجیو کونسیسائو برابر حریفان اروپایی‌اش به پیروزی رسیده تا در کمال شگفتی و ناباوری پس از شکست خانگی مقابل بروژ در هفته دوم، اکنون به عنوان صدرنشین گروهش راهی دور حذفی شود‌.

در پایان مسابقه، کونسیسائو، سرمربی پورتو که از نمایش شاگردانش حسابی راضی به نظر می‌رسید، پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود. او صحبت‌های اولیه اش در مورد بازی را این‌طور آغاز کرد:" ما برای کسب مقام اول گروه به این پیروزی نیاز داشتیم. نتیجه بازی کاملا منطقی بود، اما نه به این دلیل که ما تیم برتر میدان بودیم، بلکه به این خاطر که اتلتیکو مادرید هم چیزی برای از دست دادن نداشت و مجبور بود که ریسک کند و این در ترکیب تهاجمی آنها قابل مشاهده بود. من توقع این ترکیب هجومی از اتلتیکو را نداشتم. جدا از اینکه اتلتیکو در کارهای تیمی و گروهی موفق عمل می کند، ما باید حواسمان به عملکرد خودمان می‌بود و چه با توپ و چه بدون همراه داشتن توپ، بهترین عملکرد را ارائه می‌دادیم. وقتی توپ را در اختیار نداشتیم آنها جمع‌وجور و نزدیک به هم بازی می کردند اما وقتی صاحب توپ بودیم به راحتی به دروازه اوبلاک می‌رسیدیم. از اینکه در این گروه به عنوان تیم اول صعود کردیم خیلی خوشحالیم و این نتیجه، حاصل زحمات بازیکنان فوق‌العاده تیم است."

عملکرد زیدو سانوسی، سوژه اولین سوال خبرنگاران بود که سرجیو با حمایت قابل انتظار از بازیکنش گفت:" انتقادات زیادی به زیدو سانوسی می شود چون می گویند زیدو تکنیک زیادی ندارد اما او ویژگی های دیگری دارد. اگر خودم تمام ویژگی های ممکن را به عنوان بازیکن داشتم، بازی در بهترین باشگاه جهان را که برای من پورتو است، انتخاب می کردم. البته از نظر مالی نمی توانم چنین ادعایی کنم. در کل زیدو در حال کار کردن روی تکنیک خودش است."

بخش پایانی صحبت‌های کونسیسائو به خط و نشان این سرمربی موفق برای تیم‌های مدعی در لیگ پریمیرا پرتغال اختصاص پیدا کرد:" اکنون می‌خواهم به لیگ پرتغال فکر کنم؛ در بازی بعدی که مقابل پاکوس فریرا داریم، باید کاری را انجام دهیم که در بازی قبلی مقابل سانتا کلارا انجام ندادیم. با نهایت احترامی که برای تیم‌های سانتا کلارا، ریو آوه و استوریل قائلم (تیم‌هایی که پورتو در مقابل آنها امتیاز از دست داده)، از دست دادن آن امتیازها برای من قابل توجیه نیست. بازیکنان بزرگ کسانی هستند که همیشه کیفیت بالای خود را حفظ کنند. در این شرایط باید تلاش مضاعف وجود داشته باشد که بتوان به طور منظم تلاش کرد و ذهنیت برنده ایجاد کرد. در این صورت ما کنار یکدیگر قوی می‌مانیم و در مقابل حریفان نهایت تلاشمان را به کار می گیریم."

دیدگاه‌ها