کد خبر : 1851421 | 11 آبان 1401 ساعت 09:13 | 29.2K بازدید | 3 دیدگاه

خوشحالی دیوانه‌وار کونته میان هواداران مارسی (عکس)

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، پس از پیروزی تیمش برابر مارسی در حالی که بین هواداران مارسی نشسته بود به شدت خوشحالی کرد.

خوشحالی دیوانه‌وار کونته میان هواداران مارسی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام شب گذشته در آخرین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف مارسی رفت و موفق شد با نتیجه 1-2 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
سه امتیاز این بازی ارزش زیادی برای تاتنهام داشت، چرا که آنها موفق شدند با پیروزی برابر مارسی نه تنها صعودشان به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان را قطعی کنند، بلکه به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعدی این رقابت‌‌ها شدند. 
مارسی گل اول این بازی را به ثمر رساند اما تاتنهام موفق شد در دقیقه 54 و توسط کلمنت لنگله به گل تساوی دست پیدا کند اما این   پایان کار نبود و آنها در دقیقه 95 این بازی توسط پیر امیل هویبرگ به گل پیروزی رسیدند تا اتفاقات بازی گذشته تکرار شود اما این بار کمک داور ویدئویی گل را مردود اعلام نکرد. 

1758980

کونته که به دلیل اعتراض به داور پس از مردود شدن گل این تیم در بازی هفته گذشته از زمین اخراج شده و روی سکوها نشسته بود، در حالی که تعدادی از هواداران تیم میزبان او را احاطه کرده بودند به شدت از به ثمر رسیدن این گل ابراز خوشحالی کرد تا به سوژه بسیاری از رسانه‌ها تبدیل شود.
افرادی که کنار این مربی ایتالیایی حضور داشتند به هیچ وجه از ابراز هیجان و احساسات او خوشحال به نظر نمی‌رسیدند اما این موضوع اهمیتی برای او که به ابراز احساساتش در کنار زمین معروف است نداشت. 
 

دیدگاه‌ها