کد خبر : 1851424 | 11 آبان 1401 ساعت 09:57 | 11.1K بازدید | 6 دیدگاه

مانه: رویارویی با لیورپول برایم خاص است

سادیو مانه، ستاره بایرن مونیخ، از رویارویی با لیورپول در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان استقبال می‌کند.

مانه: رویارویی با لیورپول برایم خاص است

به گزارش "ورزش سه"، بایرن شب گذشته در آخرین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف اینتر رفت و موفق شد با نتیجه 0-2 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
این بازی عملا تشریفاتی بود، چرا که صعود هر دو تیم به مرحله بعدی لیگ قهرمانان قطعی شده بود و علاوه بر این، صدرنشینی بایرن در این گروه حتی در صورت شکست برابر اینتر باز هم قطعی بود و خطری آن را تهدید نمی‌کرد. 
با این حال، شاگردان یولیان ناگلزمان با دو گل بنجامین پاوارد و اریک ماکسیم چوپو موتینگ در این بازی به پیروزی رسیدند تا رکورد 100 درصد پیروزی در دیدارهای مرحله گروهی را به جای بگذارند و با 18 امتیاز از شش بازی راهی مرحله بعدی شوند. 

1748588

آنها حالا باید منتظر پایان دیدارهای امشب چهار گروه دیگر باشند تا تکلیف تمامی تیم‌های اول و دوم صعود کننده به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان مشخص شود و قرعه‎‌‌کشی هفته آینده تعیین کند که رقیب آنها کدام از یک تیم‌هایی است که موفق شدند به عنوان تیم دوم به این مرحله برسند. 
لیورپول شب گذشته در دیدار برابر ناپولی با نتیجه 0-2 به پیروزی رسید اما نتوانست در جایگاه اول قرار بگیرد و ناپولی به عنوان تیم اول راهی مرحله یک هشتم شد و به همین خاطر است که شانس رویارویی لیورپول و بایرن در این مرحله وجود دارد. 
سادیو مانه پس از پایان بازی شب گذشته در گفتگو با خبرنگاران و در پاسخ به سوالی در این باره اظهار داشت:« هر اتفاقی ممکن است در قرعه‌کشی رخ دهد. روز دوشنبه همه چیز مشخص خواهد شد. اما البته که اگر ما با لیورپول روبرو شویم، این بازی برای من بسیار خاص خواهد بود.»
 

دیدگاه‌ها