کد خبر : 1851429 | 11 آبان 1401 ساعت 10:29 | 10.4K بازدید | 16 دیدگاه

نگرانی شدید بلژیک: هازارد باز هم مصدوم شد

ادن هازارد، ستاره بلژیکی، به دلیل مصدومیت در بازی امشب برابر سلتیک غایب است.

نگرانی شدید بلژیک: هازارد باز هم مصدوم شد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در آخرین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا باید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف سلتیک برود. 
بسیاری انتظار داشتند که کریم بنزما در این بازی غایب باشد و همین اتفاق باعث شود که دیگر بازیکنان خط حمله رئال فرصتی برای خودنمایی پیدا کنند اما حالا مشخص شده که این بازیکن فرانسوی در فهرست رئال حضور دارد و نام هازارد است که در فهرست اعلام شده از سوی کارلو آنچلوتی برای این بازی به چشم نمی‌خورد. 
رسانه‌های اسپانیایی مدعی شده‌اند که این بازیکن بلژیکی روز گذشته از ناحیه ماهیچه ران پا دچار مصدومیت شده است و احساس دردی که داشته باعث شده به پزشک تیم مراجعه کند و به همین دلیل نیز جایی در فهرست این تیم برای بازی برابر سلتیک نخواهد داشت. 

1747435
داستان ادامه‌دار مصدومیت‌های هازارد به اتفاقی عادی در رئال تبدیل شده است. او از سال 2019 تا به حال 70 بازی رئال را از دست داده است و بازی برابر سلتیک هفتاد و یکمین دیداری است که او به دلیل مصدومیت قادر به حضور در آن نیست، آماری که شاید کمتر کسی قادر به تکرار آن باشد. 
این موضوع همچنین نگرانی بسیاری را برای تیم ملی بلژیک به همراه خواهد داشت. هازارد در تیم ملی کشورش، برخلاف رئال مادرید، نقشی کلیدی را ایفا می‌کند و روبرتو مارتینز نیز بارها بر اهمیت این بازیکن در ترکیب تیمش تاکید کرده است. در حالی که کمتر از سه هفته تا آغاز رقابت‌های جام جهانی قطر باقی مانده، مصدومیت این بازیکن به هیچ وجه خبر خوبی برای بلژیک نیست. 
 

دیدگاه‌ها