کد خبر : 1851437 | 11 آبان 1401 ساعت 10:49 | 22.8K بازدید | 7 دیدگاه

پیام صلاح به کلوپ: این پست برای من بهتر است!

محمد صلاح، ستاره لیورپول، از این که بار دیگر در همان پست آشنا و قدیمی‌اش به میدان رفته است ابراز خوشحالی کرد.

پیام صلاح به کلوپ: این پست برای من بهتر است!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در آخرین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف ناپولی رفت و موفق شد با نتیجه 0-2 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
هرچند این پیروزی باعث نشد که آنها به صدر جدول راه پیدا کنند و به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان شدند اما گرفتن انتقام باخت در بازی رفت و همچنین از بین بردن رکورد شکست‌ناپذیری این تیم در رقابت‌های فصل جدید اهمیت خاصی برای این تیم داشت. 
صلاح شب گذشته بار دیگر در سمت راست خط حمله تیمش در سیستم 3-3-4 به میدان رفت، پستی که در سال‌های اخیر موفقیت‌های بسیاری را در آن تجربه کرده بود و در این بازی نیز موفق شد یکی از دو گل تیمش را وارد دروازه حریف کند. 
جدایی سادیو مانه، حضور داروین نونیز و مصدومیت دیوگو ژوتا و لوئیز دیاز باعث شده بود که این ستاره مصری در چند هفته اخیر همیشه در پست محبوب و همیشگی‌اش بازی کند و بازگشت او به این پست توجه بسیاری را به خود جلب کرد. 

1758949
صلاح پس از پایان بازی برابر ناپولی در پاسخ به سوالی در این باره گفت:« این کار من نیست، این مربوط به سرمربی است. هر پستی که در آن راحت باشد باعث می‌شود که راضی و خوشحال باشم اما به مدت پنج یا شش سال در این پست بازی کرده‌ام، پس باید بگویم که بله، این پست برای من بهترین است.»
این بازیکن با اشاره به تصمیم‌گیری کلوپ در این زمینه اظهار داشت:« باید توجه داشت که در نهایت، من سرمربی نیستم و اوست که تاکتیک‌ها را انتخاب می‌کند؛ من به عنوان بازیکن باید از تصمیم‌ها و دستورات او پیروی کنم.»
 

دیدگاه‌ها