کد خبر : 1851449 | 11 آبان 1401 ساعت 11:46 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش دبیر به اتفاقات اخیر و هجمه علیه کشتی‌گیران

رئیس فدراسیون کشتی گفت: از کشتی‌گیران باید فقط کشتی بخواهید نه تحلیل‌های سیاسی که اصلا به آنها مربوط نیست، هرکسی باید کار خودش را بکند.

واکنش دبیر به اتفاقات اخیر و هجمه علیه کشتی‌گیران

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، آیین تجلیل و تقدیر از مدال‌آوران تیم‌های ملی کشتی در مسابقات قهرمانی بزرگ‌سالان و زیر ۲۳ سال جهان، امروز به همت شرکت همراه‌اول، حامی مالی فدراسیون کشتی در هتل همای تهران با حضور کشتی‌گیران تیم ملی، اعضای کادرفنی و رئیس فدراسیون صورت گرفت.

حمید بهروزی قائم مقام مدیرعامل شرکت همراه اول در این مراسم اظهار داشت: از حضور در جمع بزرگترین ورزش کشور خوشحالیم. همراه اول بزرگترین اپراتور خاورمیانه است و امروز این اپراتور با افتخار در کنار کشتی است تا بتوانیم با همکاری هم نخبگان ورزش کشور به قهرمانی و پهلوانی برسانیم و امیدوارم در آینده شاهد موفقیت های وز افزون باشیم.

وی افزود: سعی ما بر این است که ارتباط خود را با جامعه ورزش را تخصصی تر کنیم و همینجا از دبیر رئیس فدراسیون کشتی میخواهم روی این مسئله فکر کنند و راه کار مناسبی را ارائه دهند تا بدانیم چطور می‌توانیم بهتر کار کنیم. کشتی را باید منسجم تر از گذشته در استان ها دنبال کنیم، امیدواریم در بحث آکادمی کشتی با کمک فدراسیون این اتفاق را پیش ببریم و مقدمه ساز سرویس های دیجیتال برای ورزش کشور باشیم.

علیرضا دبیر هم در این مراسم گفت: من اول از همه از همراه اول تشکر می‌کنم چرا که زمانی که به فدراسیون آمدم اسپانسر قبلی را خیلی یک طرفه با فدراسیون در ارتباط بود و مفت همه چیز را به آن ها داده بودند. این برای ما شکل نداشت. روزی که کشتی هیچی نداشت، همراه اول پای ایستاد و ما توانستیم روزهای خوبی را برای کشتی رقم بخورد.

دیدگاه‌ها