کد خبر : 1851461 | 11 آبان 1401 ساعت 12:45 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

دادمرز دوباره عامل شد، رحمان اوباما!

تقدیر از مدال‌آوران کشتی در صربستان و اسپانیا

طی مراسمی از مدال‌آوران و قهرمانان تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی اعزامی به مسابقات جهانی بزرگسالان و امیدهای جهان در سال 2022 تقدیر شد.

تقدیر از مدال‌آوران کشتی در صربستان و اسپانیا

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، مراسم تقدیر همراه اول، اسپانسر فدراسیون کشتی از تیم های ملی از ساعت 10:30 امروز (11آبان)  با حضور مسئولان همراه اول، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، اعضای کادر فنی تیم‌های ملی آزاد و فرنگی و قهرمانان کشتی در هتل هما برگزار شد. 

علیرضا سرلک، رضا اطری، رحمان عموزاد، امیرمحمد یزدانی، یونس امامی، محمد نخودی، حسن یزدانی، کامران قاسمپور، محمدحسین محمدیان و امیرحسین زارع به همراه مدال آوران آزاد و فرنگی مسابقات زیر 23 سال جهان به همراه پویا دادمرز، مهدی محسن نژاد، محمدرضا مختاری، پژمان پشتام، ناصر علیزاده، محمدهادی ساروی، امین میرزازاده و علی اکبر یوسفی از جمله قهرمانان حاضر در مراسم بودند. 

در این مراسم که عبدالله روا اجرایش برعهده دارد کشتی فینال کامران قاسم‌پور با جیدن کاکس آمریکایی از سوی روا و هادی عامل به طرز طنزگونه‌ای گزارش شد. 

علیرضا دبیر از عبدالله روا خواست که از پویا دادمرز که پیش از این گزارشش به سبک هادی عامل در فضای مجازی منتشر شده بود، این کشتی را گزارش کند. 

دادمرز که به تازگی قهرمان امیدهای جهان شده این کشتی را گزارش کرد.  همچنین مجری برنامه عنوان کرد که رحمان عموزاد شبیه باراک اوباماست و اگر عضو تیم ملی در جام جهانی امریکا بود، با رئیس جمهور سابق آمریکا عکس بگیرد. 

در این مراسم همراه اول از قهرمانان تیم های ملی کشتی و اعضای کادرفنی تقدیر به عمل آورد. 

دیدگاه‌ها