کد خبر : 1851464 | 11 آبان 1401 ساعت 12:54 | 24.8K بازدید | 5 دیدگاه

رکوردشکنی رنجرز: بدترین تیم تاریخ لیگ قهرمانان

رنجرز با قبول شکست در بازی برابر آژاکس به بدترین تیم تاریخ لیگ قهرمانان تبدیل شد.

رکوردشکنی رنجرز: بدترین تیم تاریخ لیگ قهرمانان

به گزارش "ورزش سه"، رنجرز شب گذشته در آخرین بازی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف آژاکس رفت و با نتیجه 1-3 برابر این تیم شکست خورد. 
این شکست به این معنا بود که تیم جیووانی فن برونخورست در قعر جدول گروه‌ جای گرفت، هیچ امتیازی در مرحله گروهی کسب نکرد و تفاضل گل 20- را نیز با زدن تنها یک گل در شش بازی به خود اختصاص دادند. 
رنجرز پیش از این در بازی رفت برابر آژاکس و در هر دو بازی رفت و برگشت برابر لیورپول و ناپولی شکست خورده بود و به این ترتیب رکورد بدترین باشگاه تاریخ مرحله گروهی لیگ قهرمانان را به خودش اختصاص داد. 

1759002
پیش از این رکورد بدترین نتیجه کسب شده در تاریخ مرحله گروهی لیگ قهرمانان در اختیار دینامو زاگرب بود که در فصل 12-2011 در گروهی که رئال مادرید، لیون و آژاکس در آن حضور داشتند در قعر جدول قرار گرفت اما تفاضل گل این تیم در آن فصل 19- بود. 
ویکتوریا پلژن نیز این فصل در قعر جدول گروه قرار گرفت و تمامی دیدارهایش برابر بایرن مونیخ، بارسلونا و اینتر را با شکست پشت سر گذاشت اما آنها با رکورد دینامو زاگرب برابر شدند و تفاضل گل منفی 19 را به ثبت رساندند تا رنجرز به تنهایی این عنوان را به خودش اختصاص دهد. 
جدایی استیون جرارد از این تیم باعث شد که آنها به شکل قابل توجهی افت کنند و این موضوع به خوبی در لیگ اسکاتلند و البته لیگ قهرمانان مشهود است.

 

دیدگاه‌ها