کد خبر : 1851469 | 11 آبان 1401 ساعت 13:15 | 17K بازدید | 1 دیدگاه

هشدار گریزمان به اتلتیکو: خودتان را جمع کنید!

آنتوان گریزمان، ستاره اتلتیکو مادرید، معتقد است که این تیم شایستگی صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان را نداشت.

هشدار گریزمان به اتلتیکو: خودتان را جمع کنید!

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید شب گذشته در آخرین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف پورتو رفت و با نتیجه 1-2 برابر این تیم شکست خورد. 
این نتیجه در حالی رقم خورد که یاران مهدی طارمی بارها این فرصت را داشتند که فاصله‌شان با حریف را افزایش دهند اما درخشش یان اوبلاک در دروازه این اجازه را به آنها نداد تا بازی در نهایت با همین نتیجه به پایان برسد و شاگردان دیه‌گو سیمئونه این فصل لیگ قهرمانان را با شکست به پایان ببرند. 
این اتفاق باعث شد که آنها در قعر جدول گروه B قرار بگیرند و حتی نتوانند راهی لیگ اروپا شوند و این بایرلورکوزن بود که به جای آنها با قرار گرفتن در رتبه سوم به لیگ اروپا راه پیدا کرد. 

1744792
شرایط اتلتیکو در فصل جاری چندان خوب نبوده و بسیاری از منتقدان حتی حرف از برکناری سیمئونه زده‌اند. گریزمان معتقد است که این تیم باید هرچه زودتر به خودش بیاید تا بتواند درخشش سال‌های قبل را حداقل در لالیگا تکرار کند. 
این ستاره فرانسوی پس از پایان این بازی به مووی استار گفت:« ما شایسته صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان یا حتی حضور در لیگ اروپا نبودیم. واقعیت همین است که من می‌گویم. اگر شما قادر به بردن تنها یک بازی در مرحله گروهی هستید، یعنی ظرفیت شما همین است. این تیم باید خودش را جمع کند، دهانش را ببندد و بجنگد.»
گریزمان درباره سیمئونه نیز اظهار داشت:« ما تحت هدایت او هستیم، بازی برای او و این باشگاه باعث افتخار است اما ما باید این موضوع را در زمین هم به خوبی نشان دهیم. ما هیچ حرفی نداریم که به هواداران بزنیم، فقط باید از حمایتی که از ما دارند تشکر کنیم. حق آنها چنین نتایجی نیست.»

 

دیدگاه‌ها