کد خبر : 1851476 | 11 آبان 1401 ساعت 13:44 | 6.4K بازدید | 1 دیدگاه

توضیحات هافبک نفت MIS در خصوص رای جنجالی

مسلم مجدمی هافبک نفت مسجدسلیمان در خصوص پرونده شکایت خود از این باشگاه توضیحاتی ارائه داد.

توضیحات هافبک نفت MIS در خصوص رای جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال آرای خود درباره چند پرونده را صادر کرد که یکی از آنها به شکایت مسلم مجدمی هافبک نفت مسجدسلیمان از این باشگاه مربوط می‌شود. بر اساس حکم صادره این باشگاه به پرداخت مبلغ سه میلیارد و 105 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 67 میلیون و 689 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شده است.

مجدمی که به جهت صدور این حکم مورد انتقاد گروهی از هواداران نفت مسجدسلیمان قرار گرفته در این خصوص به خبرنگار ما گفت: تعصب مردم شریف مسجدسلیمان روی تیم نفت نه تنها بر من که بر هیچکس پوشیده نیست. انرژی مثبت آنها به سمت بازیکنان و کادر فنی همیشه زیاده بوده و من به شخصه این موضوع را لمس کرده‌ام. حتی اگر به من انتقادی دارند به آنها حق می‌دهم چرا که از جزئیات ماجرا بی‌خبرند.

وی در همین باره توضیح داد: این پرونده مربوط به فصول قبلی است و مدیریت کنونی باشگاه در جریان این بدهی و شکایت من قرار داشته چرا که هر اقدامی را با هماهنگی آنها انجام داده‌ام. جا دارد از جناب یزدی مدیرعامل محترم باشگاه نیز تشکر کنم که مساعدت‌های مناسبی جهت احقاق حق من در این پرونده داشته‌اند.

1672989

هافبک نفت مسجدسلیمان افزود: من آنقدر این تیم را دوست دارم که وقتی لژیونر بودم و در لیگ قطر بازی می‌کردم پیشنهاد نفت را پذیرفتم و حتی وقتی در خطر سقوط بود بر خلاف خیلی‌ها که از تیم جدا شدند، ماندم و با همه وجود برای موفقیت نماینده مسجدسلیمان تلاش کردم و تا روزی که پیراهن این تیم را بپوشم همین روال را ادامه خواهم داد.

مجدمی با تاکید بر اینکه در حال حاضر هیچ مشکلی بین او و مدیریت باشگاه نیست، افزود: همانطور که گفتم مدیریت محترم پیگیری زیادی در خصوص این پرونده انجام دادند تا من به مطالباتم برسم و مشکل مالی‌ام حل شود.

هافبک نفت مسجدسلیمان در پایان خاطرنشان کرد: ما امسال لیگ را خیلی خوب شروع کردیم اما به یکباره همه چیز عوض شد هر چند با توجه به کیفیتی که در زمین ارائه کردیم حقمان این نتایج نبود. تعطیلات لیگ قطعا برای ما مفید خواهد بود چرا که می‌توانیم هم به لحاظ بدنی و هم به لحاظ روانی خودمان را آماده کنیم تا انشاالله با شروع دوباره مسابقات نتایج اخیر را جبران و دل هواداران را شاد کنیم.

دیدگاه‌ها