کد خبر : 1851477 | 11 آبان 1401 ساعت 13:43 | 12.6K بازدید | 12 دیدگاه

قدرت‌نمایی ناگلزمان: این مربی شکست نمی‌خورد

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، رکورد جذابی را با پیروزی برابر اینتر به دست آورد.

قدرت‌نمایی ناگلزمان: این مربی شکست نمی‌خورد

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در آخرین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان برابر اینتر به میدان رفت و با نتیجه 0-2 برابر این تیم به پیروزی رسید. 
صعود بایرن به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان از پیش قطعی شده و حتی هیچ رقیبی برای صدرنشینی آنها نیز وجود نداشت و این بازی عملا تشریفاتی بود اما باعث شد که روند پیروزی‌های متوالی بایرن در لیگ قهرمانان حفظ شود و آنها با شش پیروزی از شش بازی و کسب 18 امتیاز کامل راهی مرحله بعدی شوند. 
این پیروزی همچنین باعث شد که ناگلزمان به رکوردی جذاب دست پیدا کند که پیش از این تنها یک مربی توانسته بود آن را به نام خودش ثبت کند. 

1758943


این مربی جوان آلمانی حالا پس از دو فصل حضور روی نیمکت بایرن موفق شده است که در هر شش دیدار مرحله گروهی هر فصل در لیگ قهرمانان به پیروزی برسد. او پیش از این نیز دو پیروزی متوالی با لایپزیش در این مرحله داشت و به این ترتیب حالا 14 پیروزی متوالی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان را به نام خودش ثبت کرده است که آماری درخشان و قابل توجه به حساب می‌آید. 
پیش از این تنها لوئیس فن خال بود که در فاصله سال‌های 1999 و 2009 توانسته بود 14 پیروزی متوالی را با بارسلونا و بایرن مونیخ به نام خودش ثبت کند. 
اگر ناگلزمان فصل آینده نیز به حضورش در بایرن مونیخ ادامه دهد یا هدایت تیمی را قبول کند که در لیگ قهرمان حضور دارد، تنها با پیروزی در اولین بازی مرحله گروهی این رقابت‌ها این رکورد را به تنهایی به خودش اختصاص خواهد داد.

 

دیدگاه‌ها