کد خبر : 1851479 | 11 آبان 1401 ساعت 14:15 | 33.5K بازدید | 18 دیدگاه

همین‌جا بازنشسته می شوم

کروس: در رئال مادرید تنها از یک چیز مطمئنم

تونی کروس بار دیگر تاکید کرد که با پیراهن رئال بازنشسته خواهد شد ولی گفت که هنوز زمان دقیق خداحافظی‌اش از فوتبال را نمی داند.

کروس: در رئال مادرید تنها از یک چیز مطمئنم

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد تونی کروس، ستاره آلمانی و باتجربه رئال مادرید در ماه ژوئن سال بعد به پایان می رسد و این بازیکن هنوز در مورد آینده اش تصمیم نگرفته است. اخبار حاکی از آن است که کروس هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده است. این هافبک پرافتخار چند بار در سال های اخیر اعلام کرده که نمی خواهد تا سنین بالا فوتبال بازی کند و احتمال خداحافظی تونی کروس در پایان فصل از دنیای فوتبال وجود دارد. 

1759026

کروس که دیروز در نشست خبری بازی با سلتیک شرکت کرده بود، در پاسخ به سوالی در مورد آینده اش گفت:«شرایط خوبی دارم و از لحاظ بدنی در بهترین فرم هستم. در مورد تمدید قرارداد خیالم آسوده است. حتی خودم هم نمی دانم چه اتفاقی رخ خواهد داد. در رئال بازنشسته می شوم ولی زمانش را هنوز نمی دانم.»

کروس وقتی با اصرار خبرنگاران روبرو شد، پاسخ داد:«گفتم که تنها از یک چیز اطمینان دارم و آن هم بازنشستگی در رئال مادرید است ولی زمانش را نمی دانم. در ماه مارس قرار است با باشگاه گفت‌وگو کنم تا تکلیف مشخص شود. نمی خواهم نه خودم استرس داشته باشم و نه باشگاه در مورد من نگران باشد. اینکه تا چه زمانی بازی خواهم کرد مشخص نیست. با فرزندم می توانم تا 50 سالگی هم بازی کنم ولی بازی در بالاترین سطح برای رئال را نمی دانم.»

1759028

کروس در بازی اخیر رئال برابر خیرونا برای اولین بار در دوران فوتبالش اخراج شد. او در این رابطه گفت:«حفظ رکوردم غیرممکن بود و اتفاقی بود که رخ داد و در فوتبال طبیعی است. شاید در خیلی از بازی های دیگر هم می توانستم اخراج شوم.»

کروس در مورد پنالتی بحث برانگیز در بازی برابر خیرونا به خاطر برخورد توپ به دست آسنسیو گفت:«صحنه را دوباره دیدم و هنوز هم می گویم پنالتی نبود ولی داور تفسیر خودش را داشت و دیگر تمام شد. ما به خاطر آن پنالتی دو امتیاز از دست ندادیم بلکه بازی بد در 70 دقیقه ابتدایی کار را برای ما خراب کرد.»

کسب ششمین قهرمانی چمپیونزلیگ:«من با بایرن یک بار قهرمان چمپیونزلیگ شدم و سپس در سن پایین کشورم را به مقصد اسپانیا و بازی در رئال ترک کردم. اینجا هم چهار بار دیگر قهرمان شده ام و بدم نمی آید ششمین قهرمانی ام را امسال جشن بگیرم. هر سال به نظر غیرممکن می آید ولی در نهایت تیمی داریم که قادر به کسب عنوان قهرمانی است. بسیار مهم است در چه فرمی به مراحل حذفی برسیم. ببینیم چه خواهد شد.»

دیدگاه‌ها