کد خبر : 1851482 | 11 آبان 1401 ساعت 14:40 | 10.1K بازدید | 20 دیدگاه

فران تورس:

بارسلونا باید با همه وجود در لیگ اروپا بازی کند

فران تورس شب گذشته ستاره بارسلونا برابر ویکتوریا پلژن بود. او در پایان بازی تاکید کرد که بارسا پس از کنار رفتن از لیگ قهرمانان باید با همه وجود برای قهرمانی در لیگ اروپا تلاش کند.

بارسلونا باید با همه وجود در لیگ اروپا بازی کند

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در زمین ویکتوریا پلژن به برتری 2-4 رسید. بازی تشریفاتی بود و هر دو تیم از لیگ قهرمانان حذف شده بودند. ستاره بارسا در این بازی فران تورس بود که دو گل به ثمر رساند. او بهترین بازیکن زمین نیز شناخته شد.

1759029

تورس در پایان بازی گفت:«بازی اهمیتی نداشت ولی ما مثل همیشه پیروزی می خواستیم. مهم بود برنده شویم تا ریتم خوب‌مان حفظ شود. پیروزی خوبی بود و می خواستیم اینگونه به بهترین شکل با لیگ قهرمانان وداع کنیم. برای من هم بازی از این حیث مهم بود که می خواستم با گلزنی اعتماد به نفسم را بیشتر کنم. به این هدف رسیدم و خوشحال هستم.»

1759030

تورس در مورد حذف زودهنگام بارسا از لیگ قهرمانان گفت:«ما بارسلونا هستیم و همیشه باید در مراحل حذفی لیگ قهرمانان حاضر باشیم. قطعا همه از این ناکامی ناراحتیم ولی چاره ای نیست و دیگر باید روی لیگ اروپا تمرکز کنیم. باید با همه وجود در این تورنمنت بازی کنیم و همچنین روی لالیگا تمرکز داشته باشیم. باید سخت کار کنیم و امیدمان را از دست ندهیم. تیم خوبی داریم و می توانیم پیشرفت کنیم.»

دیدگاه‌ها