کد خبر : 1851483 | 11 آبان 1401 ساعت 15:01 | 15.3K بازدید | 3 دیدگاه

عصبانی هستیم

ستاره مارسی: کسی نگفت با مساوی هم صعود می‌کنیم

مارسی شب گذشته از همه رقابت های اروپایی حذف شد در حالی که تا دقیقه 94 مجوز حضور در لیگ اروپا را کسب کرده بود. عدم هماهنگی بین نیمکت و بازیکنان درون میدان دلیل اصلی این اتفاق بود.

ستاره مارسی: کسی نگفت با مساوی هم صعود می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، مارسی شب گذشته از لیگ قهرمانان اروپا کنار رفت و با قرار گرفتن در رتبه پایانی گروهش، حتی از رفتن به لیگ اروپا نیز بازماند. امبمبا موفق شد گل اول بازی را در وقت های اضافه نیمه اول برای مارسی به ثمر برساند تا تیمش به عنوان تیم برنده در بین دو نیمه به رختکن بروند.

1758961

سپس در نیمه دوم، لنگله، گل تساوی را برای تاتنهام به ثمر رساند و این تساوی تا دقیقه 94 ادامه داشت. این نتیجه حکم صعود تاتنهام به عنوان تیم دوم و راهیابی مارسی به لیگ اروپا را تضمین می کرد. جو شدید استادیوم و شور هواداران فرانسوی تاثیر خودش را روی بازیکنان مارسی گذاشت تا آنها در 4 دقیقه وقت اضافه بازی، دست به ریسکی بزرگ بزنند. بازیکنان مارسی در آن لحظاتِ نفس گیر، به لیگ اروپا قانع نبودند و جهت شکست تاتنهام جلو کشیدند. اما این طَمَع به ضرر آنها تمام شد و متئو گوندوزی با لو دادن توپ یک ضدحمله ایده‌آل به تاتنهامی ها تقدیم کرد و هویبرگ، گل برتری تاتنهام را در ثانیه‌های انتهاییِ بازی مقابل چشم 50 هزار فرانسوی به ثمر رساند. به این ترتیب مارسی تیم آخر گروهش شد.


1759036

امبمبا در پایان بازی گفت:«در زمین نمی دانستیم که با تساوی هم راهی لیگ اروپا خواهیم شد و تصور می کردیم حذف شده ایم. به همین دلیل هجومی کار کردیم. روی نیمکت همه می دانستند که یک امتیاز نیز برای ما کافی است ولی کسی به ما اطلاع رسانی نکرد که به جای حمله، بازی را آرام کنیم. فکر می کنم نیمکت نشین ها تصمیم گرفتند تمرکز ما را بر هم نزنند اما این اشتباه بود. به خاطر این نتیجه تلخ و اتفاقات دقایق پایانی عصبانی هستیم و خودمان مقصریم.»

ایگور تودرو، مربی مارسی، هم گفت:«سر و صدای درون ورزشگاه زیاد بود و در دقایق پایان همه گیج شده بودیم. در نهایت تصمیم بر این شد به بازیکنان درون میدان چیزی نگوییم و اجازه دهیم بازی خودشان را انجام دهند. همه چیز یک سوتفاهم بود.»

دیدگاه‌ها