کد خبر : 1851501 | 11 آبان 1401 ساعت 16:32 | 27.3K بازدید | 5 دیدگاه

رسمی: بالاخره بازگشت ستاره ایتالیایی به میادین

فدریکو کیه‌زا، در لیست مکس آلگری برای دیدار امشب یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری سن ژرمن قرار دارد.

رسمی: بالاخره بازگشت ستاره ایتالیایی به میادین

به گزارش "ورزش سه"، در ماه ژانویه سال جاری بود که بدترین اتفاق ممکن برای یوونتوس رخ داده و فدریکو کیه‌زا، ستاره آماده این تیم دچار مصدومیت شدید پارگی رباط صلیبی شد. ابتدا اخبار حاکی از آن بود که این وینگر تکنیکی بعد از جام جهانی 2022 شرایط حضور در میدان را پیدا خواهد کرد، اما نام فدریکو کیه‌زا در لیست یوونتوس برای دیدار تشریفاتی امشب این تیم در لیگ قهرمانان مقابل پاری سن ژرمن قرار گرفته است.

1749963

جالب اینجاست مکس آلگری، سرمربی بیانکونری، روز سه شنبه مدعی شد که فدریکو کیه‌زا هنوز برای حضور در یک بازی رسمی آماده نیست و البته فاش کرد که این بازیکن پس از یک بازی دوستانه در پنجشنبه هفته گذشته، چهار روز نیاز به ریکاوری داشته است. اما بر خلاف انتظار نام این ستاره ایتالیایی در لیست یوونتوس برابر پاری سن ژرمن قرار گرفته و البته به نظر نمی رسد شاهد حضور فدریکو کیه‌زا در زمین در این دیدار باشیم.

همچنین مویس کین، ستاره جوان و ایتالیایی یوونتوس نیز جایی در لیست بازیکنان این تیم برای مسابقه امشب ندارد. این بازیکن با مصدومیت جزئی از ناحیه ران دست و پنجه نرم می کند و مکس آلگری ترجیح داده پیش از دیدار حساس با اینتر در مورد مویس کین ریسک نکند.

دیدگاه‌ها