کد خبر : 1851503 | 11 آبان 1401 ساعت 16:51 | 23.1K بازدید | 9 دیدگاه

دفاع مربی بلژیک از هازارد؛

هازارد یک استعداد ناب: او در چلسی همین‌قدر چاق بود

روبرتو مارتینز، مربی تیم ملی بلژیک، در دفاع از ادن هازارد گفت که در رئال به جای تمرکز بیش از اندازه روی چربی بدن هازارد باید روی استعداد ذاتی او حساب کنند.

هازارد یک استعداد ناب: او در چلسی همین‌قدر چاق بود

به گزارش "ورزش سه"، ادن هازارد در تابستان 2019 و با قراردادی به ارزش 130 میلیون یورو از چلسی به رئال پیوست و گران‌ترین خرید تاریخ باشگاه کهکشانی لقب گرفت ولی در سه سال گذشته او به دلیل مصدومیت های متوالی اغلب به دور از میادین بوده و در 72 بازی رسمی تنها 6 گل به ثمر رسانده است. هازارد هوز حتی در یک ال‌کلاسیکوی رسمی هم به میدان نرفته است. بارها به اضافه وزن هازارد در اسپانیا ایراد گرفته شده و همچنان معتقدند چربی بدن او بیش از اندازه است.

1730533

روبرتو مارتینز، مربی بلژیک، دردفاع از کاپیتان تیمش گفت:«همه می دانیم که اوضاع برای هازارد در رئال تغییر نکرده و او همچنان نیمکت نشین است ولی او برای بلژیک در جام جهانی بازیکن مهمی خواهد بود. هنوز هم یکی از دلایل انتقال از هازارد چربی بدون او است ولی او زمانی که در چلسی بود نیز همینقدر چاق بود با این حال سرنوشت‌ساز کار می کرد. هازارد بازیکنی است که بر اساس توانایی های ذهنی و استعداد بالایش در زمین کار می کند و نباید بیش از اندازه روی اضافه وزن او تمرکز کرد. هازارد همیشه همینطور بوده است.»

1482063

مارتینز ادامه داد:«هازارد مثل هر فوتبالیستی می تواند روز خوب و بد داشته باشد ولی شرایط بدنی او همیشه ثابت بوده است. او برای فوتبال بازی کردن متولد شده و بازیکنی است که می تواند سرنوشت یک بازی را عوض کند.»

دیدگاه‌ها