کد خبر : 1851509 | 11 آبان 1401 ساعت 16:58 | 30.1K بازدید | 22 دیدگاه

راموس: رفاقت من و لیونل مسی را در زمین ببینید

سرخیو راموس، مدافع اسپانیایی پاری سن ژرمن، تاکید کرد رابطه بسیار خوبی با لیونل مسی دارد.

راموس: رفاقت من و لیونل مسی را در زمین ببینید

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی و سرخیو راموس در سال های حضور در بارسلون و رئال مادرید، بارها با یکدیگر درگیر شده و به نظر می رسید رابطه بسیار بدی با یکدیگر دارند. اما در نهایت اتفاقات باعث شد این دو ستاره محبوب در پاری سن ژرمن با یکدیگر همبازی شوند و حالا سرخیو راموس تاکید کرد هم او و هم مسی تمام تمرکز خود را روی موفقیت این باشگاه فرانسوی قرار داده اند.

1748855

سرخیو راموس گفت: "من ترجیح می‌دهم لیونل مسی را در تیم خود داشته باشم تا در تیم مقابل. من رابطه خوبی با مسی دارم، زیرا هر دوی ما می دانیم که این بهترین راه برای رسیدن به موفقیت در این فصل است. هدف ما یکسان است، کسب موفقیت با لباس پاری سن ژرمن. ما می خواهیم با تجربه و عملکرد خوب خود، شرایط تیم را بهتر کنیم. رابطه من با لیونل مسی عالی است و می توانید این دوستی را در زمین مسابقه ببینید.

احترام زیادی بین بازیکنان وجود دارد و همه ما روحیه خوبی داریم. لئو مسی همیشه در سطح بالایی بازی می کند و او همچنان یکی از تعیین کننده ترین بازیکنان جهان محسوب می شود. حضور مسی در ترکیب پاری سن ژرمن برای همه ما یک افتخار است و من او را مانند سال گذشته بسیار متمرکز می بینم. شاید او درخشش در جام جهانی را نیز در پس ذهن خود داشته باشد، اما همچنان روی درخشش در زمین با لباس پاری سن ژرمن نیز تمرکز کرده است."

دیدگاه‌ها