کد خبر : 1851518 | 11 آبان 1401 ساعت 17:40 | 14K بازدید | 12 دیدگاه

جیمی کاراگر:

داروین نونیز من را به یاد فرناندو تورس می‌اندازد

جیمی کاراگر معتقد است سبک بازی داروین نونیز مثل فرناندو تورس است و ابراز امیدواری کرد که از لحاظ آمار گلزنی هم مثل ستاره اسپانیایی سابق لیورپول باشد.

داروین نونیز من را به یاد فرناندو تورس می‌اندازد

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول که در لیگ برتر اوضاع خوبی ندارد، شب گذشته در آنفیلد توانست با دو گل برابر ناپولی پیروز شود ولی در نهایت به عنوان تیم دوم گروه راهی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان شد. در این بازی ناپولی یک گل به ثمر رساند که به دلیل آفساید و توسط وی ای آر مردود اعلام شد. در دقیقه 85 ضربه سر داروین نونیز با دفع ناقص دروازه بان ناپولی همراه شد تا محمد صلاح گلزنی کند. 

1759091

این برای پنجمین بازی متوالی بود که صلاح موفق به گلزنی می شد. در آخرین دقیقه بازی نیز نونیز موفق شد با ضربه سر دروازه ناپولی را باز کند. گلی که توسط داور مردود اعلام شد ولی توسط وی ای آر مورد قبول قرار گرفت تا ششمین گل ستاره اروگوئه ای با پیراهن لیورپول به ثبت برسد. داروین هنوز نتوانسته ارزش هایش در لیورپول را ثابت کند.

1759089

جیمی کاراگر، مدافع سابق لیورپول، داروین نویز را با فرناندو تورس مقایسه کرد و گفت که خوشبین است در ادامه فصل بیشتر بدرخشد:«در داروین نونیز چیزی می بینم که زمانی در فرناندو تورس می دیدم. من با تورس همبازی بودم و قدرت دریبل زنی و سرعتش فوق العاده بود. با این حال گاهی توپ را به تورس می دادیم و او به راحتی آن را از دست می داد.»

1759090

کاراگر ادامه داد:« از لحاظ تکنیکی تورس گاهی واقعا ضعیف بود و باعث بی نظمی تاکتیکی می شد. در هر صورت او گل های زیادی برای لیورپول زد. معتقدم داروین بسیار شبیه به تورس است و به سادگی من را به یاد او می اندازد. ببینیم او در ادامه فصل چه خواهد کرد و امیدوارم آمار گلزنی اش مثل تورس باشد. به شخصه خوشبینم او گل های زیادی بزند.»

دیدگاه‌ها