کد خبر : 1851534 | 11 آبان 1401 ساعت 18:29 | 10.7K بازدید | 7 دیدگاه

جورجینیو:

حضور در چلسی برای هر بازیکنی لذت‌بخش است

جورجینیو، هافبک 30 ساله چلسی، حضور در این باشگاه را لذت بخش خوانده و البته با ابهام در مورد آینده خود صحبت کرده است.

حضور در چلسی برای هر بازیکنی لذت‌بخش است

به گزارش "ورزش سه"، جورجینیو، هافبک ملی پوش و ایتالیایی در سال 2018 و از باشگاه ناپولی به استمفوردبریج نقل مکان کرد و این بازیکن در سال های اخیر یکی از ارکان ثابت و غیرقابل تغییر ترکیب چلسی لقب گرفته است. اما قرارداد فعلی جورجینیو در سال 2023 به پایان می رسد و علیرغم شایعات فراوان، هنوز توافقی در مورد تمدید قرارداد بین طرفین صورت نگرفته است.

1752420

در این میان تیم هایی چون بارسلونا و یوونتوس برای خرید جورجینیو وارد عمل شده و قصد دارند این ستاره ایتالیایی را به صورت رایگان و در فصل تابستان جذب کنند. اما خود جورجینیو امروز در مصاحبه ای بازی کردن برای باشگاه چلسی را برای هر بازیکنی لذت بخش توصیف کرد و مدعی شد فعلا فقط روی بازی برای این تیم در فصل جاری تمرکز کرده است.

جورجینیو در مورد آینده و احتمال جدایی از چلسی گفت: "در این مقطع از حضور در این باشگاه بسیار خوشحالم و تمام تمرکز خود را روی وظیفه ام در تیم و کاری که می خواهم انجام دهم، قرار داده ام. از زندگی در لندن و بازی با لباس چلسی لذت می برم. کار کردن با همه اعضای این باشگاه برای من فوق العاده و لذت بخش است و فکر میکنم بقیه بازیکنان تیم نیز همین عقیده را دارند. حضور در چلسی برای هر بازیکنی لذت بخش است."

دیدگاه‌ها