کد خبر : 1851542 | 11 آبان 1401 ساعت 18:51 | 28K بازدید | 19 دیدگاه

عبور از توفان با قایقران‌های هم‌پیمان

مازیار زارع؛ ناخدای باخدا!

تصویر مازیار زارع با بلوز مشکی و نگاه عمیقش به گوشه و کنار زمین سیروس قایقران، یکی از تصاویر جذاب لیگ در سال جدید است.

مازیار زارع؛ ناخدای باخدا!

به گزارش ورزش سه، با پیروزی ۳-۱ ملوان مقابل فولاد دوره اول کاری این مربی جوان در تیم مورد علاقه‌اش، به بهترین شکل به پایان رسید؛ در حالی که بعد از شکست مقابل پرسپولیس در دو بازی سخت مقابل تراکتور و فولاد، چهار امتیاز گرفت و شرایط خود را به ثباتی رساند که شاید از ملوان انتظار نمی‌رفت.

البته ملوان هنوز ۹ امتیاز دارد و هنوز حتی به میانگین یک امتیاز از هر بازی هم نرسیده اما آن چیزی که شاگردان مازیار از خود به نمایش می‌گذارند، امیدوارکننده و تا حد زیادی دلگرم‌کننده برای هواداران این باشگاه ریشه‌دار و دوست‌داشتنی فوتبال ایران است که یکی از باهویت‌ترین مکاتب باشگاهی ایران بوده است.

ملوان که در سال‌های دور، یکی از مدعیان همیشگی کسب جام‌ها در فوتبال ایران بود، بعد از رشد مالی فوتبال و تخصیص بودجه و اعتبار به باشگاه‌های مختلف در سراسر کشور، از این سفره بزرگ کمترین بهره را داشت و به همین جهت، به مرور زمان تضعیف شد و آن موقعیت رشک برانگیز خود را در میان باشگاه‌های ایران از دست داد‌.

1759122

این چیزی بود که البته خواه ناخواه رخ می‌داد، چرا که با وجود کشف استعدادها و البته علاقه یک شهر به داشتن یک تیم برنده، در نهایت همه این شوق و عشق، مقابل فاکتور مهم‌تری با نام پول رنگ می‌باخت.

ملوان در دور جدید فعالیت با مدیریت پژمان نوری کاپیتان و ستاره درخشان سال‌های پیش خود و مربیگری مازیار زارع یکی از مهم‌ترین استعدادهای دهه‌های اخیر پیش می‌رود، در حالی که حمایت مردم شهر را نیز مثل همیشه پشت خود دارد، اگر چه جای خالی آنها امروز روی سکوهای زیبای ورزشگاه سیروس قایقران به چشم می‌خورد.

برای آنها امسال، سال ثبات و بقا در لیگ است و بعد از این نوبت به قدم‌های کوچک به سمت قله‌ای که قبلا با ستارگان بزرگی مثل احمدزاده، قایقران، حبیبی، قدیر بحری، جهانی و ... تسخیر شده بود، خواهد رسید. فعلا نمره قبولی به ملوان و مازیار زارع و آن منش جذب‌کننده‌اش تا بعد...

1759121

دیدگاه‌ها