کد خبر : 1851565 | 11 آبان 1401 ساعت 20:11 | 58.7K بازدید | 28 دیدگاه

شوک به بزرگان اروپا: توافق مخفیانه چلسی با بلینگام

جود بلینگام، ستاره انگلیسی دورتموند، در راه انتقال به باشگاه چلسی قرار گرفته است.

شوک به بزرگان اروپا: توافق مخفیانه چلسی با بلینگام

به گزارش "ورزش سه"، جود بلینگام در یک سال اخیر عملکرد فوق العاده ای در ترکیب تیم ملی انگلیس و باشگاه دورتموند داشته و در سن 19 سالگی به بازیکنی تاثیرگذار تبدیل شده است. تیم هایی چون رئال مادرید، منچسترسیتی، لیورپول و بسیاری از تیم های بزرگ دیگر از همین حالا برای خرید جود بلینگام وارد عمل شده و می خواهند این ستاره بااستعداد را جذب کنند.

1756145

دورتموند خواهان رقم هنگفت 150 میلیون یورو برای فروش هافبک ارزشمند خود شده و هنوز تیمی حاضر به پرداخت این رقم نشده است. اما به نظر چلسی عزم خود را برای جذب جود بلینگام جزم کرده و فاصله زیادی تا خرید این بازیکن ندارد.

نشریه بیلد در گزارشی مدعی شد مدیران باشگاه چلسی در هفته های اخیر به طور مخفیانه و پیش از دیگر تیم های لیگ برتری برای جذب جود بلینگام وارد عمل شده و حتی فاصله ای تا قرارداد نهایی با این ستاره انگلیسی ندارند. تاد بولی، مالک متمول و جدید باشگاه چلسی با مارک بلینگام، پدر این بازیکن و مارک بنت، مدیر برنامه او در تماس بوده و به توافقات قابل توجهی دست یافته است. باشگاه چلسی حاضر است مبلغ درخواستی دورتموند را بپردازد و اگر این اتفاق رخ دهد، آنها می توانند جود بلینگام را در تابستان سال آینده به خدمت بگیرند.

دیدگاه‌ها