کد خبر : 1851568 | 11 آبان 1401 ساعت 20:33 | 28.6K بازدید | 7 دیدگاه

زمان دوری جدیدترین مصدوم بارسلونا مشخص شد

فرانک کسیه، هافبک 25 ساله بارسلونا، حداقل شش هفته قادر به همراهی تیمش نخواهد بود.

زمان دوری جدیدترین مصدوم بارسلونا مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، از زمان آغاز تعطیلات بازی های ملی در ماه سپتامبر، بارسلونا شاهد مصدومیت تعداد زیادی از بازیکنان مانند ژول کُنده، رونالد آرائوخو، ممفیس دیپای، فرانکی دی یونگ، آندریاس کریستنسن، هکتور بیرین، سرخی روبرتو و اخیرا اریک گارسیا بوده است. اما شب گذشته و در جریان پیروزی 4-2 مقابل ویکتوریا پلژن در آخرین بازی فصل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا، فرانک کسیه نیز به این لیست بلندبالا اضافه شده و از ناحیه همسترینگ آسیب دید. البته این هافبک ساحل عاجی ماه گذشته یک مصدومیت جزئی را متحمل شده و به سرعت بهبود یافته بود. اما به نظر می رسید آسیب دیدگی اخیر احتمالا فرانک کسیه را برای مدت طولانی از میادین دور نگه می دارد.

1758981

نشریه آ.اس امروز در گزارشی مدعی شد فرانک کسیه در ناحیه عضله دوسر ران پای چپ خود دچار پارگی شده و در نتیجه حداقل شش هفته از میادین دور خواهد بود. این بدان معناست که این هافبک 25 ساله قطعا در دو بازی باقی مانده بارسلونا مقابل آلمریا و اوساسونا قبل از شروع جام جهانی حضور نخواهد داشت و در بهترین حالت در آغاز سال جدید میلادی می تواند دوباره برای تیم ژاوی به میدان برود.

اخیرا اخباری در مورد نارضایتی فرانک کسیه از شرایطش در بارسلونا و تمایل به جدایی در ماه ژانویه منتشر و البته این شایعات توسط مدیر برنامه این بازیکن تکذیب شد. اما به هر حال تا امروز که اصلا شرایط باب میل هافبک جدید کاتالان ها پیش نرفته و فرانک کسیه برای درخشش در بارسلونا حداقل باید تا آغاز سال جدید صبر کند.

دیدگاه‌ها