کد خبر : 1851570 | 11 آبان 1401 ساعت 20:49 | 23.4K بازدید | 20 دیدگاه

تیم ملی ایران ۶ - تیم ملی آمریکا ۴

۶ گل به آمریکا برای ۶ امتیازی شدن و صعود

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با کسب برد پرگل مقابل آمریکا صعودش از دور گروهی را قطعی کرد.

۶ گل به آمریکا برای ۶ امتیازی شدن و صعود

به گزارش “ورزش سه” تیم ملی فوتبال ساحلی ایران بعد از برد ۶-۲ پاراگوئه، در دومین دیدار خود مقابل آمریکا قرار گرفت و هدفی جز کسب برد و صعود از گروه دوم مسابقات بین قاره‌ای نداشت.

با شروع مسابقه، محمد معصومی‌زاده در حالی که چهار دقیقه از زمان بازی گذشته بود در یک ضد حمله با دروازه‌بان آمریکا تک به تک شد و با ضربه‌ای محکم و فنی به سمت راست، گل اول را برای ایران به ثمر رساند. ایران بعد از این گل باز هم حملات خود را ادامه داد که ضربه برگردان زیبای سعید پیرامون به تیر دروازه حریف برخورد و به بیرون رفت.

1759180

وقت اول در حالی با نتیجه ۱-۰ به سود ایران پایان یافت که شاگردان علی نادری این فرصت را داشتند به گل‌های بیشتری دست پیدا کنند که با بدشانسی این اتفاق رخ نداد.

با شروع وقت دوم در حالی که چند ثانیه گذشته بود، الساندرو کانالس با شوت خوبی گل اول را برای آمریکا به ثمر رساند. در حالی که ایران برای جبران گل خورده جلو کشیده بود، نیکلاس پره‌آ مدافع حریف از غفلت دروازه‌بان و دفاع ایران نهایت استفاده را برد و با ضربه‌ای نرم گل دوم را برای آمریکا ثبت کرد.

در دقیقه چهارم وقت دوم، یک ضربه خطا برای تیم ملی ایران به دست آمد و معصومی‌زاده با شوتی غیر قابل مهار، نتیجه را به تساوی ۲-۲ کشاند. چند ثانیه بعد سیدمهدی میرجلیلی، گلر ایران با چند روپایی جلو آمد و با ضربه‌ای رو پا و غیر قابل مهار گل سوم را به ارمغان آورد. در ادامه سعید پیرامون این فرصت را داشت که در ثانیه‌های پایانی گل چهارم را در یک ضربه ایستگاهی به ثمر برساند اما گلر آمریکا آن را دفع کرد.

1759182

با شروع وقت سوم و پس از گذشت سه دقیقه کریس آلبیستون با ضربه‌ای زیبا بازی را به تساوی ۳-۳ کشاند. چند ثانیه بعد نیز کاناله بار دیگر از اشتباه ایرانی‌ها استفاده کرد و گل چهارم برای آمریکا به دست آمد.

در حالی که ایرانی‌ها بعد از گل چهارم قصد داشتند از میانه میدان بازی را آغاز کنند، توپ را به سعید پیرامون رساندند تا او با ضربه‌ای سنگین طاق دروازه آمریکا را فرو بریزد و نتیجه را به تساوی ۴-۴ برساند. یک دقیقه بعد محمدعلی مختاری پس از یک همکاری تیمی دروازه خالی از گلر آمریکا را باز و گل پنجم را برای ایران به ثمر رساند. مختاری در دقایق انتهایی بازی نیز از اشتباه دروازه‌بان آمریکا بهره برد و گل ششم را وارد دروازه آمریکا کرد.

1759181

در نهایت شاگردان علی نامداری در ایران با نتیجه ۶-۴ آمریکا را شکست دادند و با کسب دومین برد پیاپی شش امتیازی شدند و صعودشان از گروه را قطعی کردند.

دیگر دیدار این گروه را پاراگوئه با نتیجه ۸-۵ مقابل ژاپن با پیروزی پشت سر گذاشت و در رده دوم و پشت سر ایران قرار گرفت. ایران در سومین دیدارش فردا از ساعت ۱۹:۳۰ مقابل ژاپن قرار می‌گیرد.

ویدئو: 263555

دیدگاه‌ها