کد خبر : 1851574 | 11 آبان 1401 ساعت 21:21 | 14.3K بازدید | 12 دیدگاه

تیری آنری:

نونیز من را به یاد سوارز جوان می‌اندازد

تیری آنری با وجود انتقادها از داروین نونیز، مهاجم اروگوئه‌ای لیورپول، او را با دوران جوانی لوئیس سوارز مقایسه کرد و گفت نونیز حتما موفق خواهد شد.

نونیز من را به یاد سوارز جوان می‌اندازد

به گزارش "ورزش سه"، داروین نونیز از زمانی که امسال تابستان با قراردادی 90 میلیون یورویی به لیورپول پیوست تا کنون نتوانسته انتظارها را برآورده کند و به خصوص در چند بازی اخیر قرمزها با انتقادهای زیادی مواجه بوده است.

نونیز بعد از اخراج شدن در هفته‌های اول لیگ برتر به دلیل ضربه زدن با سر به صورت بازیکن حریف سه بازی محروم بود و در این فصل تنها دو مسابقه را به صورت کامل و نود دقیقه‌ای در میدان حضور داشته است. او که دیشب در ثانیه‌های پایانی دیدار لیورپول مقابل ناپولی به میدان فرستاده شد در لیگ برتر سه گل و در لیگ قهرمانان هم سه گل برای تیمش به ثمر رسانده است.

1759089

تیری آنری اما از نونیز حمایت کرده و می‌گوید او را مثل روزهای جوانی لوئیس سوارز می‌داند. اسطوره فوتبال فرانسه در یک مصاحبه گفت:" نونیز به نظر من یک تمام‌کننده صرف مثل رابی فاولر نیست. راستش را بخواهید کمتر بازیکنی پیدا می‌شود که به اندازه فاولر قدرت تمام‌کنندگی داشته باشد. ولی معنی حرفم این نیست که نونیز قدرت گلزنی ندارد.

گاهی اوقات بازی نونیز من را به یاد الکسیس سانچس یا بهتر است بگویم یاد روزهای جوانی لوئیس سوارز می‌اندازد. او کم کم می‌فهمد که نقطه قوتش چیست و بعد می‌تواند بازی‌اش را بهتر کنترل کند. شک ندارم این اتفاق برای داروین می‌افتد. معتقدم او حتما به یک مهاجم برجسته تبدیل خواهد شد".

1756903

دیدگاه‌ها