کد خبر : 1851576 | 11 آبان 1401 ساعت 21:39 | 29K بازدید | 12 دیدگاه

راه موفقیت از خط دروازه می‌گذرد

سرمربی دست از سر دروازه‌بان‌ها بر نمی‌دارد (عکس)

کارلوس کی‌روش در تمرین امروز نیز دقایقی را با دروازه‌بان‌های تیمش به صورت خصوصی گذراند و نکاتی را به آن‌ها انتقال داد.

سرمربی دست از سر دروازه‌بان‌ها بر نمی‌دارد (عکس)

به گزارش “ورزش سه” نخستین قاب از جلسه خصوصی کارلوس کی‌روش با گلرهای تیم ملی در اردوی اتریش ثبت شد و نکات جالب توجهی را به همراه داشت؛ اینکه سرمربی ایران وسواس دقیقی بر روی عملکرد تک تک بازیکنانش دارد و در صورت نیاز نکات مورد نیاز را به آن‌ها گوشزد می‌کند.

این مورد در بازگشت به ایران و دور اول اردوهای تیم ملی هم تکرار شد و امروز برای مرتبه سوم نمایی از جلسه سرپایی سرمربی با مربی دروازه‌بان‌ها و علیرضا بیرانوند، پیام نیازمند و محمدرضا اخباری به بیرون مخابره شد.

سرمربی تیم ملی به طور قطع این نکته را بهتر از هر کسی می‌داند یکی از راه‌های موفقیت در جام جهانی ارائه نمایش قابل اطمینان از سوی شماره یک تیم است. کما اینکه در جام جهانی ۲۰۱۸ علیرضا بیرانوند با در آغوش گرفتن پنالتی کریستیانو رونالدو به تیم ملی این شانس را داد تا در زمین برنده باشد و بد شانسی مهاجمان مانع از رسیدن به این مهم شد.

حالا کی‌روش در کنار رفاقت با گلرهای ملی که می‌توان آن را از خنده‌های اخباری و بیرانوند متوجه شد، وقت مناسبی را برای یادآوری نکات مهم که از تجربه‌ی او برمی‌آید، صرف می‌کند تا به موفقیت نزدیک شود. این را نباید از یاد برد که این سرمربی پرتغالی به واسطه درخشش دروازه‌بان مصر به فینال جام ملت‌های آفریقا رسید و کسی چه می‌داند؛ شاید حالا از این راه با ایران از گروهش در جام جهانی صعود کند.

1759143
1759144
1759145
1759146

دیدگاه‌ها