کد خبر : 1851577 | 11 آبان 1401 ساعت 21:49 | 33.9K بازدید | 3 دیدگاه

استقلال بهترین گلزن نساجی را محاصره کرد!(عکس)

مهاجم نساجی فقط یکبار فرصت گلزنی مقابل استقلال را به دست آورد که واکنش گلر آبی‌ها مانع از باز شدن دروازه‌اش شد.

استقلال بهترین گلزن نساجی را محاصره کرد!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شکست نساجی مازندران در بازی سوپر جام به شکلی رقم خورد که ریکاردو ساپینتو آنالیز دقیقی از سبک بازی حریف‌شان داشت و در کنار اینکه توانست با یک گل به برتری برسد، بهترین گلزن نساجی را محاصره کرده بود تا نتواند روی دروازه آبی‌ها خطرساز شود.

کریم اسلامی که در دیدار رفت فصل گذشته لیگ برتر مقابل استقلال  گلزنی کرده و همواره نمایش درخشانی برابر این تیم داشته، در مسابقه سوپرجام فرصت چندانی غیر از یک موقعیت برای خودنمایی پیدا نکرد و همواره یک یا دو مدافع آبی‌پوش را اطراف خود می‌دید که اجازه نمی‌دادند توپ به او برسد.

مهاجم با تجربه نساجی که در این فصل سه گل به ثمر رسانده و نقش مهمی در کسب قهرمانی جام حذفی برای تیمش داشت، در دیدار امروز مقابل استقلال علی‌رغم دوندگی زیاد در خط حمله و تلاش زیادی که برای حمله و گلزنی داشت، بدون گل زده این مسابقه را پشت سر گذاشت.

کریم اسلامی در دقیقه ۴۰ دیدار برابر استقلال جدی‌ترین موقعیت را روی پاس در عمق مهرداد عبدی به دست آورد و با یک فرار عالی پشت سر مدافعان آبی‌پوش، با سید حسین حسینی تک به تک شد ولی این بار هم شوت او تبدیل به گل نشد و گلر ملی‌پوش استقلال با یک واکنش به موقع او را ناکام گذاشت.

1759147
1759148
1759149

دیدگاه‌ها