کد خبر : 1851582 | 11 آبان 1401 ساعت 22:22 | 24.3K بازدید | 11 دیدگاه

تن‌هاخ: برای پیروزی با اختلاف دو گل برنامه داریم

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در آستانه بازی فردا شب این تیم مقابل رئال سوسیداد در لیگ اروپا در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.

تن‌هاخ: برای پیروزی با اختلاف دو گل برنامه داریم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد فردا شب در حالی در سن‌سباستین اسپانیا به مصاف رئال سوسیداد می‌رود که هر دو تیم صعودشان از گروه  لیگ اروپا را قطعی کرده‌اند و این مسابقه برای هر دو تیم تشریفاتی خواهد بود.

اما با توجه به اینکه یونایتد در هفته اول لیگ اروپا مقابل سوسیداد شکست خورده است بازی فردا فرصتی است تا شاگردان اریک تن‌هاخ از نماینده اسپانیا انتقام بگیرند. یونایتد اگر بتواند سوسیداد را با اختلاف دو گل شکست دهد به عنوان صدرنشین از این گروه صعود خواهد کرد.

1759164

اریک تن‌هاخ در مصاحبه مطبوعاتی پیش از این بازی به خبرنگاران گفت:

شکست مقابل سوسیداد در بازی اول دو تیم در اولدترافورد
از شکست ما مقابل سوسیداد شش هفته گذشته و ما حالا تیم متفاوتی هستیم. آن روز خیلی از بازیکنان ما از نظر بدنی آماده نبودند. ما در حال پیشرفت هستیم و روند خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم. می‌دانیم که پیروز شدن در سن‌سباستین مشکل است ولی ما چالش‌ها را دوست داریم. می‌دانیم که باید با اختلاف دو گل پیروز شویم و برایش برنامه داریم و هر کاری لازم باشد می‌کنیم تا این کار را انجام بدهیم.

کاسمیرو
او به من گفت چون در رئال مادرید به هر موفقیتی که فکرش را می‌کرده رسیده بود نیاز به چالشی جدید دارد. رئالی‌ها نمی‌خواستند او را از دست بدهند ولی کاسمیرو معتقد بوده باید به باشگاه و لیگ دیگری برود تا خودش را ثابت کند. این نشان‌دهنده عطش او برای موفقیت است و من واقعا این عطش را دوست دارم. او روز به روز برای تیم ما مهمتر خواهد شد.

داوید دخیا
به نظر من یک دروازه‌بان باید تمرکزش را روی ثبت کلین‌شیت بگذارد و تنها هدفش محافظت از دروازه باشد. داوید نقطه قوت‌های زیادی دارد ولی مهم است که در کار کردن با پاهایش پیشرفت کند. شاید در گذشته با سیستم دیگری کار می‌کرده ولی دخیا گلر قابلی است و می‌دانم مشکلی با سیستم جدید تیم ندارد.

دیدگاه‌ها