کد خبر : 1851591 | 12 آبان 1401 ساعت 01:30 | 14K بازدید | 3 دیدگاه

استرلینگ بهترین گلزن چلسی: پایان انتقادها از رحیم

رحیم استرلینگ، ستاره انگلیسی چلسی، با گلی که در دیدار امشب مقابل دیناموزاگرب به ثمر رساند به صدر فهرست گلزنان چلسی در این فصل راه یافت.

استرلینگ بهترین گلزن چلسی: پایان انتقادها از رحیم

به گزارش "ورزش سه"، چلسی امشب در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان در خانه‌اش استمفوردبریج به مصاف دیناموزاگرب رفته است.

کروات‌ها خیلی زود آبی‌های لندن را غافلگیر کردند و درحالیکه تنها 7 دقیقه از شروع بازی گذشته بود با ضربه برونو پتکوویچ به گل رسیدند تا از چلسی پیش بیفتند. اما چلسی نمی‌خواست شکست 1-0 مقابل دینامو در بازی رفت را این بار در لندن تکرار کند.

1759198

این بود که شاگردان گراهام پاتر تلاش برای گلزنی را بلافاصله آغاز کردند و در دقیقه 18 موفق شدند به گل برسند. پاس جورجینیو از میانه میدان به اوبامیانگ رسید و او با یک پاس پشت پای تماشایی رحیم استرلینگ را صاحب توپ کرد تا او با خونسردی دروازه دینامو زاگرب را باز کند.

1759197

این گل برای استرلینگ گل مهمی بود چرا که باعث شد او تا اینجا بهترین گلزن چلسی در فصل جاری باشد. این گل تعداد گلهای ستاره انگلیسی برای چلسی در این فصل را به چهار گل رساند.

تا پیش از بازی امشب رحیم استرلینگ با 4 گل بهترین گلزن این فصل چلسی بود. و استرلینگ حالا با 5 گل در صدر جدول گلزنان چلسی ایستاده است. بعد از استرلینگ و هاورتز با 3 گل، میسون مونت و جورجینیو هر کدام با 2 گل مشترکا در رتبه دوم این فهرست قرار دارند.

1759199

دیدگاه‌ها