کد خبر : 1851595 | 12 آبان 1401 ساعت 04:00 | 33.3K بازدید | 4 دیدگاه

میرجلیلی: اولین تجربه ام در چنین سطحی است

وعده دروازه‌بان ایران بعد از گلزنی مقابل امریکا

دروازه بان جوان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که زننده یکی از گل‌های بازی با امریکا بود، وعده داد تا یک گل دیگر نیز در جام بین قاره ای بزند.

وعده دروازه‌بان ایران بعد از گلزنی مقابل امریکا

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در دیداری حساس و هیجان انگیز موفق شد امریکا را با نتیجه 6 بر 4 شکست داده و صعود خود را قطعی کند. مهدی میرجلیلی، دروازه بان جوان ایران، یکی از چهره های ویژه این دیدار بود. او که یک گل بد دریافت کرد، یک گل هم در ادامه زد تا در شب پیروزی مهم ایران، او هم نقشی داشته باشد.

او در مورد کسب برد مقابل امریکا گفت: خدا را شکر توانستم گل بزنم. این بازی تیمی است و فرقی نمی کند من گل بزنم یا سایر بازیکنان. همه بازیکنانی که در زمین هستند تلاش می کنند که گل بزنیم و دست تک تک آنها درد نکند.

میرجلیلی که جوان‌ترین عضو تیم ملی است در مورد گل بدی که با رها شدن توپ از دستش در جریان بازی دریافت کرد گفت: اولین تجربه ملی من مخصوصا در چنین سطحی بود ولی بازهم خدا را شکر که توانستیم به بازی برگشته و برنده بازی شویم.

او در پاسخ به این سوال که آیا بازهم در این مسابقات گلزنی خواهی کرد گفت: انشالله به امید خدا و کمک بچه ها یک گل دیگر هم بزنم.

دیدگاه‌ها