کد خبر : 1851597 | 12 آبان 1401 ساعت 01:25 | 8.9K بازدید | 10 دیدگاه

میلان 4-0 سالزبورگ: صعود دلچسب روسونری

میلان با پیروزی 4-0 مقابل سالزبورگ به دور بعد رقابت های لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد.

میلان 4-0 سالزبورگ: صعود دلچسب روسونری

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان استفانو پیولی که برای صعود به دور بعد به حداقل یک تساوی از این دیدار نیاز داشتند، توانستند به لطف درخشش الیویه ژیرو در این دیدار به یک پیروزی پرگل برسند و راهی مرحله بعد شوند.

سالزبورگ بازی را بهتر آغاز کرد و بازیکنان این تیم در دقایق ابتدایی ابتکار عمل را در دست داشتند اما پس از آن بازی متعادل شد و تیم میزبان هم پیش کشید و روی اولین موقعیت جدی اش به گل رسید. روی یک ضربه کرنر بود که ارسال ساندرو تونالی در موقعیتی مناسب به الیویه ژیرو رسید و او هم بدون اینکه از طرف مدافعان حریف تحت فشار باشد، کار را تمام کرد.

1759209

بعد از این گل بازیکنان سالزبورگ پیش کشیدند و در دقیقه 18، آدامو در محوطه جریمه میلان صاحب موقعیت شد اما ضربه او دقیقا به جایی رفت که تاتاروسانو حضور داشت.
در ادامه میلانی ها توپ و میدان را در اختیار گرفتند اما در دقیقه 29، سالزبورگ صاحب فرصت شد اما پیش از اینکه اوکافور ضربه نهایی را بزند، کالولو با یک تکل به موقع مانع از باز شدن دروازه میلان شد.
حملات دو تیم در دقایق پایانی نیمه اول هم ادامه پیدا کرد و یکی دو موقعیت خوب دیگر هم روی دروازه ها ایجاد شد اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و این نیمه با همان یک گل به سود میلان به پایان رسید.
نیمه دوم را میلان هجومی آغاز کرد و در همان دقیقه اول به گل رسید. ارسال آنته ربیچ از سمت راست را ژیرو برای راده کرونیچ فراهم کرد و او هم با ضربه سر گل دوم روسونری را به ثمر رساند.

1759208

بعد ازاین گل باز هم این بازیکنان میلان بودند که بر بازی تسلط داشتند و خیلی زود به گل سوم رسیدند. روی حرکت رافائل لیائو و اشتباه مدافع سالزبورگ بود که ژیرو صاحب موقعیت شد و با یک ضربه مطمئن، گل دوم خود در این دیدار را به ثمر رساند.

1759207

فشار حملات میلان ادامه پیدا کرد و در دقیقه 66 چیزی نمانده بود که لیائو گل چهارم را به ثمر برساند اما ضربه او به تیر دروازه حریف برخورد کرد.

در ادامه باز هم این بازیکنان میلان بودند که ابتکار عمل را در دست داشتند و با کنترل بازی اجازه نمی دادند که تیم حریف برای رسیدن به گل تلاش کند.
بازی با همین روند ادامه داشت و در حالی که به نظر می رسید بازی با همان سه گل به پایان خواهد رسید، میلانی ها در اولین دقیقه از وقت های تلف شده به گل چهارم رسیدند. این بار هم ژیرو بود که پایه گذار گل شد و جونیور مسیاس با یک ضربه پای چپ دقیق کار را تمام کرد تا میلان در این دیدار حساس به پیروزی 4-0 برسد.
 

دیدگاه‌ها