کد خبر : 1851598 | 12 آبان 1401 ساعت 01:30 | 11.7K بازدید | 12 دیدگاه

سیتی 3-1 سویا: سه امتیاز با ذخیره‌ها

سیتی در آخرین دیدارش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان موفق شد با نتیجه 3-1 سویا را شکست بدهد.

سیتی 3-1 سویا: سه امتیاز با ذخیره‌ها

به گزارش "ورزش سه"، در شبی که پپ گواردیولا به چند بازیکن اصلی‌اش استراحت داد، سیتی موفق شد مقابل سویا به برتری 3-1 برسد.

تنها دو دقیقه از بازی سپری شده بود که اشتباه یاسین بونو می‌توانست به گل اول بازی تبدیل شود اما ضربه نهایی کول پالمر از بالای دروازه سویا به بیرون رفت.
در ادامه بازیکنان سیتی بازی را در دست گرفتند و در مقابل سویا به دنبال استفاده از ضدحملات بود. در دقیقه 20 بود که تیم میهمان صاحب اولین موقعیت شد اما ضربه رافا میر را استفان اورتگا مهار کرد.
برتری سیتی ادامه پیدا کرد و در دقیقه 28، فودن روی همکاری با ایلکای گوندوگان صاحب موقعیت شد اما ضربه او را مدافعان حریف بلوکه کردند.
سه دقیقه بعد سویا برخلاف جریان بازی به گل رسید. روی یک ضربه کرنر بود که ارسال ایسکو را رافا میر با یک ضربه دقیق تبدیل به گل کرد.

1759225

بعد از این گل بازی متعادل شد و موقعیت خاصی روی دروازه ها به وجود نیامد تا اینکه در دومین دقیقه از وقت های تلف شده، روی ارسال خوب پالمر، جک گریلیش صاحب موقعیت شد اما ضربه او را بونو مهار کرد و نیمه اول با همان یک گل به سود سویا به پایان رسید. 
نیمه دوم را سیتی بهتر آغاز کرد و خیلی زود به گل رسید. جولین آلوارز که در نیمه زمین حریف صاحب توپ شده بود، با یک پاس خوب ریکو لوئیس را صاحب موقعیت کرد و این بازیکن جوان هم با یک ضربه دقیق کار را به تساوی کشید.

1759226

سیتی خیلی زود می توانست به گل دوم برسد اما ضربه سر آیمریک لاپورت روی ارسال فیل فودن به تیر دروازه برخورد کرد و بازیکنان سویا به هر ترتیب ممکن توپ را دور کردند.
برتری سیتی ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 73، این تیم به گل دوم رسید. کوین دی‌بروینه که تنها سه دقیقه از حضورش در زمین سپری می شد، با یک پاس دقیق، جولین آلوارز را صاحب موقعیت کرد و او هم با ضربه‌ای دقیق کار را تمام کرد.

1759228

در ادامه باز هم این بازیکنان سیتی بودند که ابتکار عمل را در دست داشتند و در دقیقه 83 به گل سوم رسیدند. این بار هم جولین آلوارز پایه‌گذار گل بود و بعد از به هم ریختن خط دفاعی حریف، ریاض محرز را صاحب موقعیت کرد تا او با یک ضربه مطمئن اختلاف را به دو گل افزایش بدهد.

1759227

در دقایق پایانی بازیکنان سیتی به خوبی بازی را کنترل کردند و این دیدار در نهایت با نتیجه 3-1 به پایان رسید.
 

دیدگاه‌ها