کد خبر : 1851603 | 12 آبان 1401 ساعت 05:00 | 47.4K بازدید | 8 دیدگاه

آنگه پوستکوگلو:

از اینکه در گروه‌مان قعرنشین شدیم افسوس نمی‌خورم

آنگه پوستکوگلو، سرمربی سلتیک، علی‌رغم حذف تیمش از لیگ قهرمانان از تلاش و جنگندگی بازیکنانش رضایت کامل دارد.

از اینکه در گروه‌مان قعرنشین شدیم افسوس نمی‌خورم

به گزارش "ورزش سه"، سلتیک در آخرین دیدارش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان با نتیجه 5-1 از رئال مادرید شکست خورد تا با تنها دو امتیاز از دور رقابت‌ها کنار برود. پوستکوگلو معتقد است بازیکنانش تجربه خوبی از این رقابت اروپایی کسب کردند و می توانند از این تجربیات در لیگ اسکاتلند بهره ببرند.

سرمربی استرالیایی پس از دیدار برابر رئال گفت:"از اینکه در گروه‌مان قعرنشین شدیم افسوس نمی‌خورم بلکه من واقعاً به بازیکنان خودم افتخار می کنم. درست است که ما با نتیجه 5 بر 1 در مقابل تیمی فوق‌العاده شکست خوردیم اما بازیکنانِ من تا آخرین لحظه دست از تلاش برنداشتند. ما موقعیت های زیادی ایجاد کردیم اما کورتوا در این بازی فوق‌العاده ظاهر شد بنابراین بابت رتبه‌ای که کسب کردیم ناراحت نیستم."

سرمربی سلتیک معتقد است که تجربه لیگ قهرمانان برای بازیکنانش بسیار مفید بود و اگر تیمش در رقابت های داخلی هم عملکردی مانند لیگ قهرمانان داشته باشند، متوقف کردن آنها در لیگ اسکاتلند کار سختی خواهد بود.

1759221

پوستکوگلو در این باره گفت:"اگر همیشه عملکردی مثل امشب داشته باشیم رقابت سایر تیم ها با تیم ما در لیگ اسکاتلند کار سختی خواهد بود.

امشب تلاش زیادی را می‌طلبید تا شاگردان من بازی آبرومندانه‌ای مقابل بهترین تیم دنیا انجام دهند و از پس این کار هم به خوبی برآمدند. تیم ما همیشه باید همین ذهنیت را داشته باشد."

در گروه F رقابت‌ها، رئال مادرید و لایپزیش با اختلاف نسبت به رقبای‌شان به دور حذفی صعود کردند و شاختار دونتسک نیز به لیگ اروپا راه یافت و تیمِ اسکاتلندی با کسب دو تساوی و 4 باخت، قعرنشین این گروه شد.

دیدگاه‌ها