کد خبر : 1851604 | 12 آبان 1401 ساعت 08:00 | 14.7K بازدید | 8 دیدگاه

جو هارت: کورتوا بهترین دروازه‌بان جهان است

جو هارت، دروازه‌بان سلتیک، پس از شکست 5-1 تیم مقابل رئال، تیبو کورتوا، همتایش در دروازه حریف، را مورد تحسین قرار داد.

جو هارت: کورتوا بهترین دروازه‌بان جهان است

به گزارش "ورزش سه"، هارت که سال‌ها دروازه‌بان اول تیم ملی انگلیس بود، شب گذشته در برنابئو نتوانست کمک زیادی به سلتیک بکند و تیمش مقابل مدافع عنوان قهرمانی چمپونزلیگ با نتیجه 5-1 شکست خورد.

او در پایان بازی گفت:"به عنوان یک دروازه‌بان وقتی به سانتیاگو برنابئو وارد می شوید هرگز بازی آسانی نخواهید داشت. وقتی در 20 دقیقه ابتدایی دو پنالتی به رئال دادیم، کار برای‌مان سخت شد. البته که ما هم در نیمه اول موقعیت هایی داشتیم اما کورتوا که در حال حاضر بهترین دروازه‌بان جهان است شب خیلی خوبی را مقابل ما سپری کرد.
بازی در مقابل قهرمان اروپا کار دشواری است ولی ما به اینجا آمدیم تا بهترین عملکردمان را داشته باشیم و سعی کردیم حمله کنیم.

1759223

رئال تیمی است که اگر موقعیتی نصیبش شود، بی‌رحم خواهد بود و بهترین استفاده را از آن خواهد کرد. من توپ‌های زیادی را توانستم دفع کنم اما دریافت 5 گل اصلا نتیجه خوبی نیست."

سلتیک علیرغم کسب تنها دو امتیاز از شش بازی مرحله گروهی، از این رقابت ها کنار رفت و از این به بعد تمرکز خود را در لیگ اسکاتلند خواهد گذاشت.
آنها در لیگ اسکاتلند با 11 برد از 12 بازی، بالاتر از رنجرز در رتبه اولِ لیگ قرار گرفته‌اند و بخت اول قهرمانی محسوب می‌شوند.

دیدگاه‌ها