کد خبر : 1851608 | 12 آبان 1401 ساعت 08:20 | 26.5K بازدید | 3 دیدگاه

صابر از کسب سومین جام در یک سال بازماند

دوئل خانوادگی سوپرجام به کام صالح (عکس)

دوئل برادران حردانی در سوپرجام را صالح به سود خود پایان داد.

دوئل خانوادگی سوپرجام به کام صالح (عکس)

به گزارش ورزش سه، دیدار تیم های نساجی و استقلال در سوپرجام فوتبال ایران، صحنه رویارویی برادران حردانی نیز بود. صابر حردانی به عنوان بازیکن فیکس نساجی را در این دیدار همراهی می کرد اما صالح تنها چند دقیقه فرصت حضور در زمین را کسب کرد. با این وجود اما برادری که خیلی کم بازی کرد در نهایت جام را بالای سر برد.

صابر 86 دقیقه در زمین بازی حضور داشت. او که پیش از شروع مسابقه با برادرش، صالح عکس یادگاری انداخته بود، در دقایق پایانی جای خود را به زامهران داد تا تنها 8 دقیقه شاهد حضور دو حردانی در زمین باشیم؛ برادر او صالح توسط ساپینتو خیلی در این بازی به کار گرفته نشد و در دقیقه 78 به عنوان جانشینِ سلمانی وارد زمین شده بود.

در نهایت اما برادری که کمتر بازی کرد موفق به بالا بردن جام قهرمانی شد. صالح حردانی در شرایطی با استقلال، فاتح سوپر جام امسال شد که برادرش صابر، فصل گذشته با پیراهن فولاد، این موفقیت را به دست آورده بود. او می توانست در کمتر از یک سال، سومین جام خود (دومین سوپرجام + یک حذفی) را کسب کند که این گونه نشد و نظاره‌گر آویخته شدن مدال قهرمانی بر گردن برادرش بود که باهم فتح جام حذفی با فولاد را در کارنامه دارند.

1759245

دیدگاه‌ها