کد خبر : 1851609 | 12 آبان 1401 ساعت 08:27 | 32.6K بازدید | 7 دیدگاه

مصدومیت مهاجم ژرمن‌ها در آستانه جام جهانی

در آخرین دیدار دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، تیمو ورنر، مهاجم آلمانی مصدوم شد و ممکن است کابوسِ از دست دادن جام جهانی برایش تعبیر شود.

مصدومیت مهاجم ژرمن‌ها در آستانه جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، تقابل لایپزیش و شاختار دونتسک در هفته آخرِ دور گروهی لیگ قهرمانان به علت وقوع جنگ در اوکراین، در کشور لهستان برگزار شد و تیم مارکو روزه توانست به راحتی از سد تیم اوکراینی گذر کند و انتقام بازی رفت را بگیرد و به عنوان تیم دوم گروه، بعد از رئال مادرید به دور حذفی صعود کند.

در دقیقه ۱۳ این دیدار، تاراس استپاننکو، کاپیتان شاختار، با یک تکل خطرناک سوی توپ می رود و علاوه بر لمس توپ، ضربه ای هم به مچ پای چپ تیمو ورنر وارد می کند. پس از این حادثه ملی‌پوش آلمانی چند دقیقه به بازی ادامه می‌دهد و سپس با اشاره به نیمکت تیم اعلام می‌کند که پایش آسیب دیده و توانایی ادامه بازی را ندارد.

او در نهایت در دقیقه 19 تعویض می شود و در حالی که به وضوح ناراحت است، جای خود را به امیل فورسبرگ می‌دهد.

1759247

پس از بازی از مارکو روزه در مورد وضعیت ورنر سوال می شود که او در پاسخ می گوید:"تیمو وقتی راه می رفت در پایش احساس درد می کرد. او نیاز به بررسی دقیق‌تری دارد اما پزشک تیم می گوید به نظر نمی رسد اتفاق بدی برایش افتاده باشد. "

ورنر که پس از ترک چلسی و بازگشت به تیم سابقش به فرم خوب خود برگشته است، در این فصل 16 بازی برای لایپزیش انجام داده و 9 گل و 4 پاس گل به ثمر رسانده است.

این مهاجم 26 ساله با توجه به آمادگی که در این فصل از خود نشان داده است، در صورت رسیدن به جام جهانی می‌تواند از گزینه های کلیدیِ هانسی فلیک در قطر باشد اما اکنون که تنها 17 روز تا آغاز جام جهانی باقی مانده است، در صورت جدی بودن آسیب‌دیدگی‌اش، غیبتش در اردوی ژرمن ها خبری تلخ برای فلیک و دوستداران تیم ملی آلمان خواهد بود.

دیدگاه‌ها