کد خبر : 1851623 | 12 آبان 1401 ساعت 10:34 | 43.7K بازدید | 19 دیدگاه

کریستوفر گالتیه:

PSG با آرامش منتظر قرعه‌کشی خواهد بود

کریستوفر گالتیه، سرمربی فرانسوی پاری سن ژرمن، عملکرد تیمش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان را مورد تمجید قرار داد.

PSG با آرامش منتظر قرعه‌کشی خواهد بود

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته و در خانه یوونتوس به برتری 1-2 رسید و پیروزی دور رفت را تکرار کرد، اما این برد نیز برای صدرنشینی کافی نبود و آنها در نهایت بعد از بنفیکا در رده دوم قرار گرفتند. کریستوفر گالتیه در پایان این دیدار مدعی شد برخی پیروزی در خانه یوونتوس را با توجه به شرایط این تیم آسان می دانستند، اما پاری سن ژرمن عملکرد خوبی ارائه داده است.

کریستوفر گالتیه گفت: "من عصبانی نیستم. تیم من عملکرد بسیار خوبی داشت و در خانه یوونتوس پیروز شد. اگرچه بسیاری از مردم ممکن است فکر کنند بازی کردن در تورین آسان است و یوونتوس شرایط خوبی ندارد، اما آنها شرایط را برای ما دشوار کردند. پیروزی در اینجا نتیجه‌ای فوق‌العاده است و ما دو بار برابر این تیم به برتری رسیدیم.

1750633

بازیکنانم در مرحله گروهی عملکرد خوبی داشتند. ما یکی از دو تیم در اروپا هستیم که در این فصل شکست نخورده‌ایم و حالا آرام و بی‌سروصدا منتظر قرعه‌کشی هستیم. بازیکنان کار خود را انجام دادند و در این دوره بسیار جدی و مصمم ظاهر شدند. از زمانی که وارد رختکن پاری سن ژرمن شدم، بارها در مورد لیگ قهرمانان اروپا و اتفاقات غیرمتعارف و غیرمنطقی با بازیکنان صحبت کرده‌ام.

ما با آرامش منتظر قرعه‌کشی خواهیم بود. در هر صورت اگر بخواهید به مراحل بالاتر بروید، باید تیم های بزرگ را شکست دهید. به احتمال زیاد فکر می‌کنم با قرعه دشواری مواجه خواهیم شد و ما باید برای این نبرد آماده شویم. ما باید در مورد ضربات ایستگاهی حریف و موارد دیگر پیشرفت کنیم و باید ببینیم که در مرحله یک هشتم نهایی در چه شرایطی خواهیم بود و اوضاع سایر تیم‌ها چگونه است."

دیدگاه‌ها