کد خبر : 1851627 | 12 آبان 1401 ساعت 11:47 | 3.3K بازدید | 0 دیدگاه

زرینی: حریف چیزی برای از دست دادن نداشت!

کاپیتان تیم والیبال پیکان گفت: ما تیم شهرداری ارومیه را آنالیز کرده بودیم، اما آنها از آن‌چه که فکر می‌کردیم بهتر ظاهر شدند.

زرینی: حریف چیزی برای از دست دادن نداشت!

به گزارش "ورزش سه"، هفته هفتم مرحله گروهی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران روز چهارشنبه یازدهم آبان با هفت دیدار در شهرهای گرگان، اردکان، تهران، سیرجان، رشت، مریوان و مشهد پیگیری شد.

حمزه زرینی، کاپیتان تیم والیبال پیکان پس از برد 3 امتیازی مقابل شهرداری ارومیه اظهار داشت: بازی خوبی بود. هرچند ارومیه در جایگاه پایین جدول است، اما نسبت به آنالیز ما، بسیار بهتر بازی کرد.

در چنین بازی‌هایی که دو تیم در دو جایگاه دور از هم در جدول قرار دارند معمولاً تیم پایین‌تر چیزی برای از دست دادن ندارد و البته که حساسیت در تیم ما بسیار زیاد بود.

کاپیتان تیم والیبال پیکان در خصوص آسیب زانو و غیبتش در هفته ششم گفت: این آسیب چند سالی می‌شود که با من همراه است. شب قبل از بازی هفته گذشته آسیب دیدم و نیاز به ریکاوری داشتم. قرار شد در بازی مقابل شهرداری ارومیه هم بازی نکنم و به همین دلیل در ترکیب اصلی قرار نگرفتم.

تیم‌های پاس گرگان، لبنیات هراز آمل، هورسان رامسر، نیان الکترونیک خراسان، پیکان تهران، راه‌یاب ملل مریوان و گیتی پسند اصفهان در هفته هفتم لیگ برتر مردان مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

دیدگاه‌ها