کد خبر : 1851651 | 12 آبان 1401 ساعت 13:53 | 20.9K بازدید | 2 دیدگاه

از هواداران نفت آبادان تشکر می کنم

حمیداوی: مربیگری کاری است که به آن تعلق دارم

فرهاد حمیداوی که به تازگی به عنوان مدیرفنی به تیم لیگ یکی شمس آذر قزوین پیوسته، از علاقه خود به مربیگری می گوید.

حمیداوی: مربیگری کاری است که به آن تعلق دارم

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد حمیداوی در دوران مالکیتش بر شهرخودروی مشهد همواره داعیه کار فنی و مربیگری داشت. او که در گذشته سابقه بازی کردن در فوتبال را دارد، علاقه اش به مربیگری را هیچ وقت پنهان نکرده است. در چنین شرایطی حمیداوی مدتی است مدیریت فنی باشگاه شمس آذر قزوین را برعهده گرفت تا به رویای سرمربیگری خود نزدیک تر شود.

او در خصوص ورودش به عرصه فنی فوتبال به خبرنگار ما گفت: همانطور که میدانید قبل‌از آنکه بنا به اصرار استاندار وقت مشهد و با هدف کمک به فوتبال خراسان به عنوان مالک و مدیر شروع به فعالیت کنم من یک بازیکن و مربی فوتبال بودم.من سال ها فوتبال بازی کرده ام و افتخار شاگردی استادان بزرگی چون مایلی کهن،فیروزکریمی مجید جلالی  و…. را در کارنامه خود دارم و پیراهن تیم ملی فوتبال ایران را در رده های پایه بر تن کرده ام. این در حالی است که سال ها علم مربیگری را دنبال می کنم و مدارک لازم این امر‌ را هم اخذ کرده ام،پس امروز دقیقا کاری را انجام می دهم که متعلق به آن هستم.

او درباره سابقه همکاری با شهرخودرو به عنوان مالک باشگاه تاکید کرد: قصد برگشتن به عقب و صحبت کردن در باره موضوعاتی را که همه مردم از آن آگاه هستند را ندارم، من اگر در باشگاه شهر خودرو کاری کردم نتیجه تلاش یک تیم مدیریتی کاربلد بود که همه از کسب نتایج آن مطلع هستید و دلیل اصلی آن خادمی امام رئوف و کمک به فوتبال خراسان بود. مجموعه شهر خودرو اگر سال ۹۷ به کمک فوتبال مشهد نمی آمد و تیم پدیده را نمی خرید همان چند سال پیش بدون اینکه تجربه تیم آسیایی داشته باشند کار تمام بود. من بخاطر مردم خوب استان خراسان آمدم و اکنون هم که دیگر حضور ندارم فقط حالم  برای همین مردم فوتبال دوست مشهد آشفته است.

حمیداوی در خصوص وضعیت شمس آذر قزوین عنوان کرد:باشگاه شمس آذر به لحاظ لوجستیکی تیمی است که  از ‌وضعیت مناسبی برخوردار است و نتایج این تیم بیانگر این موضوع است. آقای زندی از دوستان خوب بنده است و پس از درخواست همکاری، من بدون هیچ درنگی قبول کردم چرا که کمک به دوستانم همیشه در این سال ها جزو اولویت امورم بوده است. در تیم شمس آذر پکیجی کامل از مالکیت خوب و علاقمند و مدیریتی با تجربه در کنار کادر فنی با دانش و بازیکنان مستعد در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و همین موضوع می تواند شمس آذر را لیگ برتری کند.

مدیر فنی شمس آذر درباره سطح مسابقات لیگ دسته اول افزود:سطح مسابقات و برنامه ریزی تیم ها در‌لیگ یک بسیار با گذشته متفاوت است و رقابت تیم ها برای صعود فشرده است، امسال تیم هایی در لیگ یک حضور دارند که حتی توان مقابله با تیم های لیگ برتری را هم دارند.اما تیم ما ( شمس آذر ) دارای مالکیت  دلسوز ومدیریت جوان و با تدبیر و کادر فنی و بازیکنان شایسته ای را است که با وحدت و همدلی که در این استان و باشگاه و تلاش تمامی اعضا می بینم انشاالله فقط به صعود فکر می کنیم  وبه امید حضرت حق امیدوارم صعود کننده لیگ یک نماینده مردم قزوین باشد و آنها هم در لیگ برتر صاحب تیم شوند.

فرهاد حمیداوی در خصوص شایعاتی که درباره حضورش در نفت آبادان شنیده می شود، افزود: دوستان نزدیک من می دانند که آن گوشه از قلبم که برای هیچکس نیست برای تیم نفت آبادان می تپد چرا که از بچگی و سالیان دور طرفدار این تیم بوده ام. من از همه هواداران نفت بابت لطف و محبتشان سپاس گذارم و دست تک تک این عزیزان را به گرمی می فشارم، اما در حال حاضر بنده بنا به تعهدی که به شمس آذر دارم در‌این باشگاه هستم و برای نفت ابادان و آقای کریمی در ادامه لیگ برتر از صمیم قلب آرزوی موفقیت می کنم.

دیدگاه‌ها