کد خبر : 1851672 | 12 آبان 1401 ساعت 15:00 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

تیم جوانی داریم و امیدوار به کسب نتایج خوب هستیم

یوسفی: کشتی سختی با تیم ترکیه خواهیم داشت

کشتی‌گیر فرنگی کشورمان گفت: ما در اولین مسابقه باید شنبه مقابل تیم ترکیه قرار بگیریم که کشتی سختی خواهد بود.

یوسفی: کشتی سختی با تیم ترکیه خواهیم داشت

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از خبرگزاری فارس، علی‌اکبر یوسفی عضو تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان پیش از اعزام به مسابقات جام جهانی گفت: ما برای حضور در مسابقات کشتی فرنگی جام جهانی که قرار است در باکوی آذربایجان در روزهای شنبه و یکشنبه 14 و 15 آبان‌ماه برگزار شود پشت سر گذاشتیم و امیدوار هستیم که بتوانیم نتایج را کسب کنیم.

وی در خصوص شرایط خودش هم افزود: من بعد از مسابقات امیدهای جهان مستقیم به اردوی تیم ملی اضافه شدم. تمرینات خوبی را انجام داده‌ام و امیدوار هستم بتوانم در آذربایجان موفق باشم. ما در اولین مسابقه باید شنبه مقابل تیم قرار بگیریم و کشتی سختی با این کشور داریم و پیروز این مسابقه با قرقیزستان مسابقه خواهد داد و در گروه مقابل ما هم تیم‌های صربستان و منتخب جهان حضور دارند. رقابت‌ها رقابت‌های نزدیکی خواهد بود و ایران هم تیم خوبی دارد. تیم ما تیم جوانی است و امید دارد که بتواند نتیجه خوبی را در این مسابقات کسب کند.

ملی‌پوش سنگین وزن کشتی فرنگی در ادامه اذعان داشت: چند سالی است در این وزن کشتی می‌گیرم. امیدوارم بعد از این همه رنج و  سختی که کشیدم بتوانم نتیجه و مزد  زحماتم را بگیرم. وی در پایان خاطرنشان کرد من هم مثل همه کشتی‌گیران و همه ورزشکاران هدفم بهترین مدال المپیک است و من هم شبانه‌روزی برای رسیدن به این هدف تلاش می‌کنم و امیدوارم بتوانم با کسب دل مردم ایران را شاد کنم.

دیدگاه‌ها