کد خبر : 1851675 | 12 آبان 1401 ساعت 15:15 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

برای کسب بهترین نتایج به جام جهانی خواهیم رفت

محمدی: هدف من طلای مسابقات جهانی 2023 است

کشتی‌گیر فرنگی کشورمان گفت: از آمادگی خوبی برخورداریم و ان‌شاءالله بتوانیم بهترین نتایج را به دست بیاوریم.

محمدی: هدف من طلای مسابقات جهانی 2023 است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از خبرگزاری فارس، ایمان محمدی عضو تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان پیش از اعزام به مسابقات جام جهانی گفت: با آمدن کادرفنی جدید در تیم ملی کشتی فرنگی، حدود دو ماهی است که برای مسابقات امیدهای جهان و مسابقات که قرار است در آذربایجان برگزار شود، در اردو هستیم. از آمادگی برخورداریم و ان‌شاءالله بتوانیم بهترین نتایج را به دست بیاوریم.

وی در ادامه افزود: من هم از شرایط خوبی برخوردار هستم. در مسابقات قبلی یعنی امیدهای جهان توانستم مدال طلا را کسب کنم و از لحاظ بدنی و روحی شرایط بسیار خوبی دارم و امیدوارم بتوانم در آذربایجان بهترین کشتی‌ها را بگیرم و نمایش خوبی انجام دهم. کادرفنی قوانین جدید داوری و قوانین برگزاری مسابقات را برای ما بازگو کرده‌اند و از این قوانین ما شناخت کاملی داریم.

عضو تیم ملی کشتی فرنگی در خصوص مسابقات جهانی کشتی فرنگی آذربایجان اذعان داشت: ما با و قرقیزستان هم‌گروه هستیم و اگر هر دوی این مسابقات را با پیروزی پشت سر بگذاریم، باید با برنده گروه مقابل مسابقه دهیم. در گروه مقابل هم تیم صربستان و تیم‌های قدرتمند دیگری حضور دارند که به نظر من مسابقات بسیار جذاب و سنگینی را در پیش داریم. مسابقات جام جهانی حدود سه سالی است به خاطر شیوع برگزار نشده و امسال بعد از سه سال مسابقات قرار است برگزار شود و تیم‌ها با تمام قدرت در این میدان حاضر خواهند شد. آنها برنامه ویژه‌ای برای این رقابت‌ها دارند و اکثر عنوان‌دارهای جهان هم در تیمی به نام منتخب جهان جمع شده‌اند و تیم‌های صربستان، ترکیه و آذربایجان با تیم‌های اصلی‌شان در این مسابقه حضور پیدا کرده‌اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هدف من مدال طلای مسابقات جهانی 2023 است که قرار است در کشور مجارستان برگزار شود و اگر عضو تیم ملی باشم تمام تلاشم را می‌کنم که در آنجا هم بهترین مدال را کسب کنم.

دیدگاه‌ها