کد خبر : 1851676 | 12 آبان 1401 ساعت 15:01 | 33.1K بازدید | 23 دیدگاه

ضیافت شام همبستگی بارسلونا به حساب کاپیتان

شب گذشته با دعوت سرخیو بوسکتس، ضیافت شامی در یکی از رستوران های بارسلونا برگزار شد و در آن ژاوی و اکثر بازیکنان بارسا حضور داشتند.

ضیافت شام همبستگی بارسلونا به حساب کاپیتان

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فصلی پر فراز و نشیب را پشت سر گذاشته است و به فاصله دو بازی تا وقفه رقابت های باشگاهی به خاطر جام جهانی، بازیکنان این تیم هم قسم شدند که در هر دو بازی پیروز شوند تا در صورت لغزش رئال به صدر لالیگا برسند. بارسا با یک امتیاز کمتر از رئال مادرید در لالیگا دوم است ولی در لیگ قهرمانان نتوانست مجوز صعود به یک هشتم نهایی را به دست بیاورد و باید در لیگ اروپا به کار ادامه دهد.

1759357
1759358

 این برای دومین سال متوالی است که بارسا با هدایت ژاوی نمی تواند به دور گروهی لیگ قهرمانان بیاید ولی بارسایی ها سعی دارند تا روحیه خود برای ادامه فصل را از دست ندهند. به همین دلیل شب گذشته با دعوت سرخیو بوسکتس، کاپیتان اول بارسا، کادر فنی و بازیکنان بارسا در رستوران سنتی "سنت کوئیرز دل والس"، گرد هم آمدند و شام را کنار هم صرف کردند. 

1759355
1759359

طبق ادعای موندودپورتیوو، این ضیافت شام قرار بود پس از بازی رفت بارسا و بایرن برگزار شود ولی به دلیل شکست 2-0 بارسا منتفی شد. هدف بارسلونا کسب شش امتیاز از دو بازی بعدی برابر آلمریا و اوساسوناست و بازیکنان شب گذشته هم قسم شدند تا ناکامی لیگ قهرمانان را با قهرمانی در لالیگا، کوپا دل ری، سوپرجام اسپانیا و لیگ اروپا جبران کنند. باید دید بارسا تا چه اندازه در راه رسیدن به این اهداف موفق عمل خواهد کرد.

دیدگاه‌ها