کد خبر : 1851693 | 12 آبان 1401 ساعت 17:00 | 23.2K بازدید | 11 دیدگاه

من هرگز سکوت نمی کنم

کورتوا: نام نمی‌برم ولی بعضی‌ها از حرف من دلخور شدند

تیبو کورتوا بار دیگر تکرار کرد که رئال نباید هیچ حریفی را دست کم بگیرد و تایید کرد که بعضی از بازیکنان رئال از مصاحبه هفته گذشته او ناراحت شدند.

کورتوا: نام نمی‌برم ولی بعضی‌ها از حرف من دلخور شدند

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته دور گروهی لیگ قهرمانان را با برتری 5-1 برابر سلتیک به اتمام رساند و به عنوان تیم اول راهی یک هشتم نهایی شد. در این بازی تیبو کورتوا چندین مهار خوب داشت و یک پنالتی را نیز مهار کرد ولی بالاخره در دقایق پایانی دروازه اش روی یک ضربه کاشته باز شد.

1745286

گلر بلژیکی رئال در پایان بازی گفت:«بازی خوبی بود و لذت بردم. مهارهای خوبی داشتم و یک پنالتی را نیز گرفتم. متاسفانه روی یک ضربه کاشته و بنا به دلایلی بازیکنان نپریدند و من هم هر چه تلاش کردم به توپ نرسیدم. شاید باید با انگشتانم بیشتر کار کنم(می خندد). در دقایق پایانی کمی بازی را رها کردیم و سلتیک شجاعانه حمله می کرد. در مجموع اما نمایش تیمی بسیار خوبی داشتیم.»

پس از شکست هفته گذشته برابر لایپزیش، کورتوا از عملکرد تیم به شدت انتقاد کرده بود که این قضیه بازتاب خوبی در رختکن رئال نداشت. او در این مورد گفت:«وقتی از تیم انتقاد می کنم، خودم را نیز شامل می شود. شاید از حرف من بد برداشت شد. به نظر می رسید انتقاد من تند باشد ولی وقتی در تیمی مثل رئال بازی می کنید، نباید نسبت به شکست بی تفاوت باشید و سکوت کنید. من از هیچ بازیکنی نام نمی برم اما در رختکن برخی به من گفتند خوب حرف زدی و برخی دیگر واکنش خوبی نشان ندادند. از بیرون هم پیام های منفی دریافت کردم اما بازهم می گویم که اگر بخواهیم در یک بازی حریف را دست کم بگیریم، شکست خواهیم خورد. رئال هرگز نباید بی تفاوت وارد زمین شود. نباید هیچ حریفی را دست کم گرفت. حالا دو بازی دشوار پیش رو داریم و باید برنده شویم. در لالیگا و لیگ قهرمانان بازی ساده نداریم.»

دیدگاه‌ها