کد خبر : 1851707 | 12 آبان 1401 ساعت 18:45 | 131.5K بازدید | 33 دیدگاه

کارلوس سولر اسپانیایی؛

امباپه مقصر دوم شدن PSG در گروه را معرفی کرد!

پی اس جی شب گذشته با وجود برتری 2-1 در زمین یوونتوس نتوانست به عنوان صدرنشین راهی دور بعد لیگ قهرمانان شود. کیلیان امباپه غیبت نیمار در این بازی را تاثیرگذار عنوان کرد.

امباپه مقصر دوم شدن PSG در گروه را معرفی کرد!

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته در یکی از مهمترین‌ بازی‌های شب پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان، تیم فوتبال پاری سن‌ژرمن میهمان یوونتوس بود. در این بازی که در چارچوب رقابت‌های گروه H برگزار شد، پاری‌سن‌ژرمن با پیروزی 1-2 مقابل بانوی پیر راهی مرحله بعدی شد. در این بازی برای یوونتوس میزبان بونوچی در دقیقه 39 و برای پاری‌سن‌ژرمن، کیلیان امباپه(13) و مندز(69) گلزنی کردند.

1759213

در دیگر بازی این گروه نیز بنفیکا با نتیجه 6-1 حریف خود را شکست داد تا صدرنشین گروه شود و پی اس جی به عنوان تیم دوم صعود کند. 

1759428

کیلیان امباپه در مورد دوم شدن پی اس جی در گروه گفت:«فاجعه نیست و در هر صورت به هدف‌مان که صعود بود رسیدیم و ببینیم در قرعه کشی به چه تیمی برخورد خواهیم کرد. ما از نتیجه بازی بنفیکا بی خبر بودیم و در پایان بازی با ما گفتند که بنفیکا گل ششم را هم زده و صدرنشین شده است.»

1759430

امباپه ادامه داد:«از نظر من غیبت نیمار مهم بود و شاید با او می توانستیم گل های دیگری بزنیم. باید توجه داشت که کارلوس سولر بازیکن ثابت ما نیست و خصوصیاتی متفاوت با نیمار دارد. در هر صورت تلاش‌مان را کردیم و برتری 1-2 نهایت کاری بود که می توانستیم انجام دهیم. می خواستیم صدرنشین صعود کنیم ولی نشد.»

دیدگاه‌ها