کد خبر : 1851715 | 12 آبان 1401 ساعت 20:40 | 19.2K بازدید | 5 دیدگاه

بازگشت سه ستاره یووه در آستانه دربی ایتالیا

یوونتوس امیدوار است در دیدار مهم روز یکشنبه مقابل اینتر سه ستاره اصلی خود که مصدوم بودند را در اختیار داشته باشد.

بازگشت سه ستاره یووه در آستانه دربی ایتالیا

به گزارش ورزش سه، در آستانه برگزاری دربی دِایتالیا، یکی از دیدارهای بزرگ فصل سری آ، که روز یکشنبه بین یوونتوس و اینتر برگزار می‌شود بیانکونری خبر خوبی دریافت کرده است. احتمال بازگشت سه ستاره مهم یووه که پیش از این مصدوم بودند: دوشان ولاهوویچ، گلیسون برمر و آنخل دی‌ماریا.

یونتوس که پیش از این حذف شدنش از مرحله گروهی لیگ قهرمانان قطعی شده بود دیشب مقابل پاری سن ژرمن 2-1 شکست خورد تا با ایستادن در رتبه سوم گروه راهی لیگ اروپا شود. حالا که وضعیت بیانکونری در اروپا مشخص شده تمرکز اصلی آلگری و شاگردانش سری آ و به خصوص دربی روز یکشنبه است.

بر اساس گزارش‌ها در ایتالیا سه مصدوم بزرگ یوونتوس، ولاهوویچ، برمر و دی‌ماریا بهبود پیدا کرده‌ و در دیدار روز یکشنبه مقابل اینتر حضور خواهند داشت. این بهترین خبری است که آلگری می‌توانست در آستانه دربی دِایتالیا دریافت کند چرا که تیمش با حضور این سه نفر چه در خط حمله و چه در خط دفاع تقویت خواهد شد.

1759442

یوونتوس فصل را به شکلی فاجعه‌بار آغاز کرده اما پیروزی مقابل اینتر در تورین می‌تواند اعتماد به نفس بیانکونری را به شدت افزایش داده و نقطه شروع روند بازگشت بانوی پیر باشد.

یوونتوس به خصوص از بازگشت ولاهوویچ خوشحال است. مهاجم 22ساله صرب در این فصل گلزن اصلی بیانکونری بوده و با وجود ضعف خط میانی یووه بارها برای تیمش گلزنی کرده است. او در پانزده بازی در سری آ و لیگ قهرمانان برای یووه هشت گل به ثمر رسانده است.

دیدگاه‌ها