کد خبر : 1851717 | 12 آبان 1401 ساعت 20:58 | 17.4K بازدید | 13 دیدگاه

تکذیب شد: جورجینیو به بارسا یا میلان نمی‌رود

مدیر برنامه‌های جورجینیو شایعات اخیر درباره تمایل او برای پیوستن به بارسلونا یا میلان را تکذیب کرد و گفت ستاره ایتالیایی قصد دارد قراردادش را با چلسی تمدید کند.

تکذیب شد: جورجینیو به بارسا یا میلان نمی‌رود

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد جورجینیو با چلسی تابستان آینده به پایان می‌رسد و همین باعث شده شایعاتی درباره احتمال انتقال او به بارسلونا یا میلان مطرح شود.

روزنامه اسپانیایی اسپورت اخیرا گزارش داد که دو باشگاه بارسا و میلان خواهان به خدمت گرفتن جورجینیو هستند ولی تمایل دارند او را تابستان آینده به عنوان بازیکن آزاد جذب کنند و نه در ژانویه. با وجود این شایعات مدیر برنامه‌های جورجینیو همه این گمانه‌زنی‌ها را رد کرد و گفت ستاره ایتالیایی قصد دارد قراردادش را با چلسی تمدید کند.

1733130

ژوائو سانتوس، مدیر برنامه‌های جورجینیو در مصاحبه امروز خود گفت:" من با ماتئو آلمانی، مدیر بارسلونا تا حالا صحبت نکرده‌ام. بنابراین شایعات روزهای اخیر تکذیب می‌شود. ما می‌خواهیم قرارداد جورجینیو با چلسی تمدید شود. این اولویت ما است. تنها مذاکراتی که خواهیم کرد با چلسی است و نه هیچ باشگاه دیگری".

جورجینیو تابستان سال 2018 با قرارداد 60 میلیون یورویی از ناپولی به چلسی پیوست. او در استمفوردبریج به شدت موفق بوده و با این تیم فاتح چمپیونزلیگ، لیگ اروپا و جام باشگاه‌های جهان شده است. این ستاره ایتالیایی تا کنون 205 بار با پیراهن آبی چلسی بازی کرده است.

دیدگاه‌ها