کد خبر : 1851729 | 12 آبان 1401 ساعت 23:38 | 122.8K بازدید | 21 دیدگاه

رونالدو: پس چطور بپرم آقای داور؟ (عکس)

کریستیانو رونالدو در جریان پیروزی یونایتد بر سوسیداد یک پاس گل داد و یک کارت زرد دریافت کرد تا شب پرحادثه‌ای را پشت سر بگذارد.

رونالدو: پس چطور بپرم آقای داور؟ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در فصل جاری با حضور اریک تن‌هاخ روی نیمکت منچستریونایتد دیدارهای این تیم در لیگ اروپا به مهم‌ترین بازی‌ها برای کریستیانو رونالدو تبدیل شده است. رونالدو تا کنون در لیگ اروپا بیشتر از لیگ برتر به عنوان بازیکن فیکس به میدان فرستاده شده است.

دیدار امشب یونایتد مقابل رئال سوسیداد برای شیاطین سرخ بازی بااهمیتی بود. شاگردان تن‌هاخ در صورت پیروزی با اختلاف دو گل یا بیشتر به عنوان تیم اول صعود می‌کردند تا در مرحله بعدی از قرعه‌ای ساده‌تر برخوردار شوند.

درحالیکه هواداران انتظار داشتند رونالدو در خط حمله در کنار گارناچو، مهاجم جوان آرژانتینی، برای تیم‌شان گلزنی کنند ترکیب این دو مهاجم خیلی زود نتیجه داد و در دقیقه 17 پاس گل کریستیانو به این جوان آرژانتینی توسط او به گل تبدیل شد. این دومین پاس گل رونالدو در لیگ اروپا و دومین پاس گل او در کل رقابتهای این فصل بود. گارناچو بعد از این گل شادی بعد از گل کریستیانو در این فصل، نمایشی که به عنوان خواب کریستیانو معروف شده، را تکرار کرد تا با استقبال گرم ستاره پرتغالی روبرو شود.

1759470
1759474

اما بازی برای رونالدو اتفاقات دیگری هم داشت. در دقیقه 72 رونالدو بعد از دریافت کارت زرد اعتراض شدیدی به داور مسابقه داشت. او در یک نبرد هوایی با بازیکن سوسیداد به هوا برخاست ولی داور معتقد بود دستهای او در زمان پرش باز بوده و مرتکب خطا شده است. رونالدو وقتی کارت زرد را مقابل خود دید سعی می‌کرد به داور توضیح بدهد که با دستهای بسته نمی‌توان به هوا پرید.

1759475

دیدگاه‌ها