کد خبر : 1851748 | 13 آبان 1401 ساعت 09:20 | 7.8K بازدید | 3 دیدگاه

آرتتا: می‌توانستیم خیلی راحت‌تر برنده باشیم

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، معتقد است که این تیم بازی برابر زوریخ را برای خودش دشوار کرده است.

آرتتا: می‌توانستیم خیلی راحت‌تر برنده باشیم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال شب گذشته در آخرین دیدار از مرحله گروهی لیگ اروپا به مصاف زوریخ رفت و با نتیجه 0-1 برابر این تیم به پیروزی رسید. 
صعود آنها به مرحله بعدی این رقابت‌ها از قبل قطعی شده بود و رقابت برای صدرنشینی این گروه بین این تیم و پی اس وی آیندهوون جریان داشت که در نهایت این توپچی‌ها بودند که توانستند به عنوان تیم صدرنشین به مرحله بعدی صعود کنند. 
آرتتا پس از پایان این دیدار در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« ما انتظار یک بازی بسیار دشوار را داشتیم. ما شاهد بودیم که آنها چطور از زمان حضور سرمربی جدید تغییر کردند. ما باید با شرایط آنها سازگار می‌شدیم و در دست گرفتن نبض بازی واقعا کار دشواری برای ما بود. ما شانس‌های خوبی داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم و در 20 دقیقه پایانی کار را برای خودمان سخت کردیم.»

1752906
سرمربی آرسنال با انتقاد از عملکرد بازیکنانش در جریان بازی گفت:« ما نتوانستیم موقعیت‌های خاصی که در جریان این دیدار پیش آمد را به درستی مدیریت کنم و مجبور شدیم انرژی زیادی به کار بگیریم. ما راهی برای پیروزی پیدا کردیم و حالا در صدر جدول گروه قرار داریم.»
او در پاسخ به سوالی درباره بحران عدم گلزنی گابریل ژسوس اضافه کرد:« این شرایط تغییر خواهد کرد. او فرصت بیشتری به دست می‌آورد، در تیم مشارکت دارد و به ما برای پیروزی در دیدارهای مختلف کمک می‌کند. او برای هر توپی می‌جنگد و این همان چیزی است که ما از او انتظار داریم.»

 

دیدگاه‌ها