کد خبر : 1851751 | 13 آبان 1401 ساعت 09:36 | 37.7K بازدید | 18 دیدگاه

مورینیو: باید با کوسه‌های شکست خورده CL بجنگیم

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، معتقد است که عملکرد بازیکنان تیمش هنوز به اندازه کافی خوب نیست.

مورینیو: باید با کوسه‌های شکست خورده CL بجنگیم

به گزارش "ورزش سه"، رم شب گذشته در آخرین دیدار از مرحله گروهی لیگ اروپا به مصاف لودوگورتس رفت و موفق شد با نتیجه 1-3 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
لورنزو پلگرینی پشت دو ضربه پنالتی قرار گرفت که هر دو توسط او به گل تبدیل شدند و گل سوم این تیم را هم نیکولو زانیولو در دقایق پایانی به ثمر رساند. لودوگورتس همچنین در دقیقه 90 با اخراج یکی از بازیکنان تیمش 10 نفره شد که تاثیر چندانی در روند این بازی نداشت. 
رم با پیروزی در این بازی موفق شد با سه امتیاز بیشتر از حریف و پس از رئال بتیس به عنوان تیم دوم به مرحله بعدی رقابت‌های لیگ اروپا صعود کند و حالا باید در انتظار قرعه‌کشی باشد تا حریفش را در مرحله حذفی بشناسد. 

1748910


مورینیو پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« این بازی بسیار دشواری بود. لودوگورتس می‌داند چطور باید بازی کند. آنها بازیکنانی خلاق و پر سرعت دارند که می‌توانستند کاری که در بلغارستان انجام دادند را تکرار کنند و ما را شکست دهند اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و ما سه امتیاز این بازی را به دست آوردیم.»
او با اشاره به عملکرد تیمش در این بازی و شرایط این تیم در مرحله بعدی گفت:« ما امشب توانستیم شرایط را به شکل قابل توجهی تغییر دهیم اما باید خیلی بهتر بازی کنیم. ما از این به بعد باید برابر کوسه‌هایی که از لیگ قهرمانان سقوط کرده‌اند به میدان برویم و اگر می‌خواهیم برنده باشیم و صعود کنیم باید خیلی بهتر از این بازی کنیم.»

 

دیدگاه‌ها