کد خبر : 1851763 | 13 آبان 1401 ساعت 11:33 | 83.9K بازدید | 19 دیدگاه

اجازه پدیده یونایتد از رونالدو برای شادی گل (عکس)

الخاندرو گارناچو، ستاره جوان یونایتد، از کریستیانو رونالدو اجازه گرفت تا شادی پس از گل او را تکرار کند.

اجازه پدیده یونایتد از رونالدو برای شادی گل (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در آخرین دیدار از مرحله گروهی لیگ اروپا به مصاف رئال سوسیداد رفت و با نتیجه 0-1 از سد این تیم عبور کرد. 
این پیروزی باعث شد که آنها راهی مرحله حذفی این رقابت‌ها شوند اما به دلیل تفاضل گل در جایگاه دوم پس از سوسیداد قرار گرفتند و حالا باید منتظر قرعه‌کشی باشند تا حریف‌شان در مرحله بعدی را بشناسند. 
تک گل شیاطین سرخ در این بازی را گارناچو روی پاس گل رونالدو به ثمر رساند تا نقش مهمی را برای تیمش ایفا کرده باشد. این اولین گل این ستاره 18 ساله با پیراهن یونایتد به حساب می‌آمد و او پس از این که دروازه حریف را باز کرد درخواست جالبی را از فوق ستاره پرتغالی یونایتد مطرح کرد. 
رونالدو که پاس گل این بازیکن را ارسال کرده بود، برای خوشحالی به سمت او رفت و گارناچو از او اجازه گرفت تا شادی پس از گل جدیدش را که وانمود می‌کند دست به سینه و ایستاده به خواب رفته است تکرار کند، درخواستی که با موافقت رونالدو روبرو شد. 

1759530
او به همین دلیل لحظاتی بعد و پس از خوشحالی با دیگر بازیکنان یونایتد از آنها فاصله گرفت، دست‌هایش را روی سینه گذاشت و وانمود کرد که به خواب رفته است تا به این شکل گل ارزشمندی را که برای تیم اریک تن‌هاخ به ثمر رساند جشن گرفته باشد. 

1759531
این بازیکن جوان همچنین پس از پایان این بازی در توییترش نوشت:« 18 سال و 125 روز را در رویای چنین شبی سپری کرده بودم. از تو ممنونم کریستیانو، اسطوره من.»

 

دیدگاه‌ها