کد خبر : 1851768 | 13 آبان 1401 ساعت 11:48 | 76.6K بازدید | 41 دیدگاه

پیکه 50 میلیون یورو به بارسا بخشید و رفت!

حواشی تصمیم جرارد پیکه، مدافع بارسلونا، برای خداحافظی از این تیم همچنان ادامه دارد.

پیکه 50 میلیون یورو به بارسا بخشید و رفت!

به گزارش "ورزش سه"، پیکه شب گذشته در اقدامی غیرمنتظره و ناگهانی و با انتشار ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد که قصد دارد از باشگاه بارسلونا جدا شود و به صورت کلی از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

این مدافع اسپانیایی که در طول دوران حضورش در مستطیل سبز توانست یکی از پر افتخارترین بازیکنان تاریخ فوتبال با فتح 35 جام قهرمانی مختلف باشد و تجربه قهرمانی در جام جهانی و لیگ قهرمانان اروپا را نیز در کارنامه دارد، حالا قصد دارد در 35 سالگی از این ورزش کنار برود. 

پیکه در ویدئویی که منتشر کرد اعلام کرده است که بازی روز شنبه برابر مقابل آلمریا آخرین دیداری است که با پیراهن بارسلونا در نوکمپ برگزار خواهد کرد و به این ترتیب پیش از آغاز وقفه برگزاری مسابقات جام جهانی 2022 قطر از فوتبال خداحافظی خواهد کرد. 

1721010

این تصمیم در حالی گرفته شده است که قرارداد پیکه با بارسا هنوز تمام نشده اما افت این بازیکن باعث شده که ژاوی هرناندز او را در ترکیب اصلی قرار ندهد و او در طول چند هفته اخیر روی نیمکت قرار داشته است. چند بار حضور او در میدان نیز با استقبال هواداران روبرو نشد و آنها بارها او را هو کردند. 

با این وجود، یکی از عجیب‌ترین تصمیماتی که پیکه گرفته این بوده است که از 50 میلیون یورو بدهی که باشگاه بارسلونا به او داشت چشم‌پوشی کرده است، مبلغ قابل توجهی که شاید گذشتن از آن برای بسیاری از بازیکنان کار آسانی نباشد. 

همین تصمیم باعث شده که بسیاری از او به عنوان یکی از بزرگ‌ترین قهرمان‌ها و اسطوره‌های باشگاه بارسلونا نام ببرند و وفاداری و تعهد او به این باشگاه را تحسین کنند.

دیدگاه‌ها